דף הבית » איך קוראים » מה שמו של בנה של קיילי?

מה שמו של בנה של קיילי?

מה שמו של בנה של קיילי?

התינוק של קיילי ג’נר וטרוויס סקוט

קיילי ג’נר וטרוויס סקוט קיבלו בברכה את ילדם הראשון יחד בפברואר 2018. בני הזוג שמרו על שם התינוק בסוד שמור היטב, והותירו את המעריצים והתקשורת לשער כיצד הם בחרו לקרוא לבנם.

נושאים קשורים:

 

שם התינוק של קיילי ג’נר נחשף

בני הזוג חשפו לבסוף את שמו של בנם ב-6 בפברואר 2018. השם שבחרו הוא Stormi Webster. Stormi הוא שם יוצא דופן שגדל בפופולריות בשנים האחרונות.

המשמעות מאחורי שמו של סטורמי

לשם סטורמי אין משמעות אמיתית, אבל חושבים שהוא בהשראת אהבתם של בני הזוג לטבע. Stormi הוא גם וריאציה של השם Stormy, שמקורו במילה האנגלית לסערה. החלק של הוובסטר של השם הוא קריצה לשם המשפחה האמיתי של טראוויס סקוט.

מסע ההריון של קיילי ג’נר

קיילי ג’נר שמרה את ההיריון שלה בסוד במשך כל תשעת החודשים. היא חשפה את החדשות רק לאחר שילדה את בתה. המעריצים היו המומים מהחדשות ורבים העלו השערות לגבי זהות האב. מאוחר יותר התברר שטראוויס סקוט היה האב.

חיי הפוסט-בייבי של קיילי ג’נר

מאז שילדה את בתה, קיילי ג’נר חיה חיים הרבה יותר שקטים. היא בילתה את זמנה בבית עם בתה וטרוויס סקוט, והתמקדה באימפריית היופי שלה. היא גם שיתפה תמונות מקסימות של בתה ברשתות החברתיות.

סיכום

קיילי ג’נר וטרוויס סקוט קיבלו את ילדם הראשון יחד בפברואר 2018. בני הזוג קראו לבנם סטורמי וובסטר. לשם אין משמעות אמיתית, אבל חושבים שהוא בהשראת אהבתם של בני הזוג לטבע. קיילי מבלה את זמנה בבית עם בתה וטרוויס סקוט מאז הלידה.

למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן