דף הבית » איך קוראים » מה שמו של בנה של קיילי?

מה שמו של בנה של קיילי?

מה שמו של בנה של קיילי?

הבייבי בוי של קיילי ג'נר

קיילי ג'נר, בת הזקונים במשפחת קרדשיאן-ג'נר, קיבלה לאחרונה את פניה הראשון, תינוק. לאחר חודשים של ספקולציות, קיילי סוף סוף חשפה את שמו של בנה ב-6 בפברואר 2018. שמו של בנה של קיילי הוא סטורמי וובסטר. קיילי ג'נר והחבר שלה, טראוויס סקוט, קיבלו את פני בנם לעולם ב-1 בפברואר 2018. לאחר חודשים של ספקולציות, קיילי סוף סוף חשפה את שמו של בנה ב-6 בפברואר 2018. שמו של בנה של קיילי הוא סטורמי וובסטר.

המשמעות מאחורי השם

השם Stormi הוא ממקור אנגלי ופירושו "מזג אוויר סוער". זהו שם ייחודי שבטוח יבלוט. השם האמצעי וובסטר הוא מחווה לאביה של קיילי, קייטלין ג'נר, ששם משפחתה הוא וובסטר. קיילי חשפה את שמו של בנה באינסטגרם עם תמונה שלה מחזיקה את בנה והכיתוב, "סטורמי וובסטר". היא גם פרסמה סרטון ביוטיוב בשם "לבתנו" שהראה את מסע ההיריון שלה.

התגובה של קיילי להיות אמא

קיילי הייתה פתוחה לגבי המסע שלה לאמהות והייתה קולנית מאוד לגבי ההתרגשות והשמחה שלה. היא אמרה שלהיות לאם הייתה החוויה הכי מתגמלת בחייה. היא גם אמרה שהיא מצפה לכל החוויות החדשות שמגיעות עם היותה אמא.

מערכת היחסים של קיילי עם טראוויס סקוט

קיילי וטרוויס היו ביחד מאז אפריל 2017 ומאז היו בלתי נפרדים. הם נצפו יחד ונראו משתתפים באירועים יחד. הם גם נצפו מבלים עם בנם, סטורמי.

מערכת היחסים של קיילי עם משפחת קרדשיאן-ג'נר

קיילי תמיד הייתה קרובה למשפחתה ונראתה מבלה איתם מאז לידת בנה. היא גם נראתה משתתפת באירועים עם אחיותיה, קים, קלואי וקורטני. קיילי גם קרובה מאוד לאמה, קריס ג'נר, ולסבתה, מרי ג'ו קמפבל.

תוכניות העתיד של קיילי

קיילי אמרה שהיא מתכננת להמשיך להתמקד במיזמים העסקיים שלה ובמשפחתה. היא גם אמרה שהיא מתכננת להמשיך להוות מודל לחיקוי לנשים צעירות ולהשפיע לטובה בעולם.

השוואה מהירה

שֵׁם מַשְׁמָעוּת שם אמצעי
סטורמי מזג אוויר סוער וובסטר

קיילי ג'נר והחבר שלה, טראוויס סקוט, קיבלו את פני בנם לעולם ב-1 בפברואר 2018. לאחר חודשים של ספקולציות, קיילי סוף סוף חשפה את שמו של בנה ב-6 בפברואר 2018. שמו של בנה של קיילי הוא סטורמי וובסטר. השם Stormi הוא ממקור אנגלי ופירושו "מזג אוויר סוער". זהו שם ייחודי שבטוח יבלוט. השם האמצעי וובסטר הוא מחווה לאביה של קיילי, קייטלין ג'נר, ששם משפחתה הוא וובסטר. קיילי הייתה פתוחה לגבי המסע שלה לאמהות והייתה קולנית מאוד לגבי ההתרגשות והשמחה שלה. היא אמרה שלהיות לאם הייתה החוויה הכי מתגמלת בחייה. קיילי אמרה שהיא מתכננת להמשיך להתמקד במיזמים העסקיים שלה ובמשפחתה. היא גם אמרה שהיא מתכננת להמשיך להוות מודל לחיקוי לנשים צעירות ולהשפיע לטובה בעולם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן