דף הבית » איך קוראים » מה שמה של הבת של קיילי ג'נר?

מה שמה של הבת של קיילי ג'נר?

מה שמה של הבת של קיילי ג'נר?

מי זאת קיילי ג'נר?

קיילי ג'נר היא אישיות תקשורת אמריקאית, דוגמנית, יזמית ואשת חברה. היא ידועה בעיקר בזכות הופעתה בסדרת הריאליטי Keeping Up with the Kardashians. ג'נר גם הופיעה במגזינים כמו Teen Vogue, Cosmopolitan ו- Glamour. היא הפכה לאחת הסלבריטאים המשפיעים ביותר בעולם, עם קהל עוקבים עצום ברשתות החברתיות.

הבת של קיילי ג'נר

בפברואר 2018, ג'נר הודיעה שהיא מצפה לילד ראשון עם בן זוגה, הראפר טראוויס סקוט. ב-1 בפברואר 2018, ג'נר ילדה בת, סטורמי וובסטר. השם נחשף בחשבון האינסטגרם של ג'נר, שם פרסמה תמונה של ידה של בתה עם הכיתוב "סטורמי וובסטר".

המשמעות מאחורי שמו של סטורמי

לשם Stormi יש כמה משמעויות שונות. בתרבויות מסוימות, זוהי וריאציה של השם סופה, שמקורו במילה האנגלית העתיקה "סערה" שמשמעותה "סערה". ניתן לראות בו גם וריאציה של השם Stormy, שמקורו במילה הלטינית "stormus" שמשמעותה "סוער". בנוסף, ניתן לראות את השם Stormi כשילוב של השמות Storm ו- Misty, שמקורו במילה הלטינית "mistus" שמשמעותה "ערפילי".

מערכת היחסים של קיילי ג'נר עם טראוויס סקוט

קיילי ג'נר וטרוויס סקוט נמצאים במערכת יחסים מאז אפריל 2017. בני הזוג קיבלו את פני בתם, סטורמי, בפברואר 2018. מאז, בני הזוג נראו יחד בחוץ, משתתפים באירועים ובילו זמן עם בתם. הם גם נראו בחופשה ביחד, נהנים מזמן הרחק מאור הזרקורים.

סגנון ההורות של קיילי ג'נר

קיילי ג'נר היא אמא מעשית. לעתים קרובות רואים אותה מבלה עם בתה, סטורמי, ומוציאה אותה לפעילויות מהנות. ג'נר גם פעילה מאוד ברשתות החברתיות, לעתים קרובות משתפת תמונות וסרטונים של בתה. היא גם התבטאה בקול על סגנון ההורות שלה, ואמרה שהיא רוצה לגדל את בתה להיות חזקה ועצמאית.

סיכום

קיילי ג'נר קיבלה בברכה את ילדה הראשון, בת, עם בן זוגה טראוויס סקוט בפברואר 2018. הזוג קרא לבתם Stormi Webster. לשם יש כמה משמעויות שונות, ובני הזוג נראו יחד בחוץ, השתתפו באירועים ובילו זמן עם בתם. ג'נר היא גם אמא מעשית, לעתים קרובות משתפת תמונות וסרטונים של בתה ברשתות החברתיות. היא גם התבטאה בקול על סגנון ההורות שלה, ואמרה שהיא רוצה לגדל את בתה להיות חזקה ועצמאית. למידע נוסף, מצא מידע נוסף ב-YouTube או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה . דעתי האישית היא שקיילי ג'נר היא אמא מדהימה. היא מאוד מעשית ותמיד מחפשת דרכים לשפר את החיים של בתה. היא גם קולנית מאוד לגבי סגנון ההורות שלה ומהווה דוגמה מצוינת להורים אחרים. היא מהווה השראה לרבים ואני בטוחה שבתה תגדל להיות אישה חזקה ועצמאית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן