דף הבית » איך קוראים » מה שמה של הבת של קיילי?

מה שמה של הבת של קיילי?

מה שמה של הבת של קיילי?

מי זאת קיילי ג'נר?

קיילי ג'נר היא אישיות תקשורת אמריקאית, אשת חברה, דוגמנית ואשת עסקים. היא ידועה בעיקר בזכות הופעתה בסדרת הריאליטי Keeping Up with the Kardashians. מאז היא המשיכה להשיק קו קוסמטיקה משלה, Kylie Cosmetics, וקו בגדים, Kylie Clothing. היא גם המייסדת של קרן קיילי ג'נר, המעניקה מענקים לארגונים התומכים בצעירים.

קיילי ג'נר מברכת את הילד הראשון שלה

ב-1 בפברואר 2018, קיילי ג'נר קיבלה את פניה הראשון, בת, עם הראפר טראוויס סקוט. בני הזוג קראו לבתם סטורמי וובסטר. השם נחשף ב-6 בפברואר 2018, כשג'נר פרסמה תמונה של בתה באינסטגרם.

המשמעות מאחורי שמו של סטורמי

השם Stormi הוא ממקור אנגלי ופירושו "סוער". זוהי גם וריאציה של השם Stormy, שמקורו במילה האנגלית storm. השם סטורמי הוא גם התייחסות למזג האוויר הסוער שחוותה ג'נר במהלך הריונה.

השם האמצעי של סטורמי

השם האמצעי של סטורמי, וובסטר, הוא מחווה לבן זוגה של ג'נר, טראוויס סקוט. שמו האמיתי של סקוט הוא ז'אק וובסטר, ולעתים קרובות הוא מקבל את הכינוי "קקטוס ג'ק". הזוג בחר בשם וובסטר כדי לכבד את מורשתו של סקוט.

שם המשפחה של סטורמי

שם משפחתה של סטורמי הוא ג'נר, וזהה לזה של אמה. ג'נר הצהירה שהיא רוצה שלבתה יהיה אותו שם משפחה כמוה.

הכינוי של סטורמי

הכינוי של סטורמי הוא סטורמי וובסטר, שהוא שילוב של השם הפרטי והאמצעי שלה. ג'נר התייחסה לבתה כסטורמי בכמה הזדמנויות, כולל בפוסטים שלה באינסטגרם.

תאריך הולדתו של סטורמי

סטורמי נולדה ב-1 בפברואר 2018. היא נולדה במרכז הרפואי Cedars-Sinai בלוס אנג'לס, קליפורניה.

מערכת היחסים של קיילי ג'נר וטרוויס סקוט

קיילי ג'נר וטרוויס סקוט החלו לצאת באפריל 2017. הם פרסמו את מערכת היחסים שלהם בפומבי במאי 2017, כאשר השתתפו יחד ב- Met Gala 2017. בני הזוג קיבלו את פני בתם, סטורמי, בפברואר 2018. מאז הם נשארו יחד ומגדלים את בתם כמשפחה.

סיכום

קיילי ג'נר וטרוויס סקוט קיבלו את ילדם הראשון, בת, ב-1 בפברואר 2018. הם קראו לבתם Stormi Webster. השם Stormi הוא ממקור אנגלי ופירושו "סוער". הזוג בחר בשם וובסטר כדי לכבד את מורשתו של סקוט. שם משפחתה של סטורמי הוא ג'נר, וזהה לזה של אמה. הכינוי של סטורמי הוא סטורמי וובסטר, שהוא שילוב של השם הפרטי והאמצעי שלה. קיילי ג'נר וטרוויס סקוט נמצאים יחד מאז אפריל 2017 ומגדלים את בתם כמשפחה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן