דף הבית » איך קוראים » סלבריטאים שילדו לאחרונה וילדיהם

סלבריטאים שילדו לאחרונה וילדיהם

סלבריטאים שילדו לאחרונה וילדיהם

ג'יג'י חדיד וזאין מאליק ברוכים הבאים לתינוקת

ג'יג'י חדיד וזאין מאליק, זמרת וואן דיירקשן לשעבר, קיבלו את ילדם המשותף הראשון, תינוקת, בספטמבר 2020. בני הזוג עדיין לא חשפו את שם בתם, אבל הם שיתפו כמה תמונות שלה ברשתות החברתיות. חדיד ומליק הכריזו על הריון לראשונה באפריל 2020, כאשר חדיד שיתפה תמונה בשחור-לבן של עצמה מערסלת את התינוק שלה. בני הזוג ביחד מאז 2015 ומתגוררים יחד בניו יורק מאז תחילת המגיפה. חדיד, שהיא דוגמנית ואישת טלוויזיה, היא גם בתו של כוכבת Real Housewives of Beverly Hills, יולנדה חדיד. היא הוצגה בקמפיינים של מותגי אופנה גדולים כמו טומי הילפיגר, מייבלין וורסאצ'ה. מאליק, שהוא זמר-יוצר, הוציא ארבעה אלבומי סולו מאז שעזב את וואן דיירקשן ב-2015. הוא גם שיתף פעולה עם אמנים אחרים כמו למשל טיילור סוויפט, סיה וזארה לרסון.

Cardi B ו-Offset Welcome Baby Girl

Cardi B ו-Offset, צמד ההיפ-הופ, קיבלו את בנם השני יחד, תינוקת, בספטמבר 2020. הזוג קרא לבתם Kulture Kiari Cephus. Cardi B ו-Offset הודיעו לראשונה על הריון באפריל 2020, עם Cardi B משתפת תמונה שלה מערסלת את התינוק שלה. בני הזוג נמצאים יחד מאז 2017 וגרים יחד באטלנטה מאז תחילת המגיפה. קארדי בי, שהיא ראפר ואישת טלוויזיה, היא גם הראפר הנשי הראשון שזוכה בפרס הגראמי לאלבום הראפ הטוב ביותר. היא הוציאה שני אלבומי אולפן ושיתפה פעולה עם אמנים נוספים כמו ברונו מארס, מארון 5, ואד שירן. אופסט, שהוא ראפר ומפיק תקליטים, הוא גם חבר בשלישיית ההיפ-הופ מיגוס. הוא הוציא שני אלבומי סולו ושיתף פעולה עם אמנים אחרים כמו קארדי בי, דרייק וטרוויס סקוט.

קיילי ג'נר וטרוויס סקוט ברוכים הבאים בייבי בוי

קיילי ג'נר וטרוויס סקוט, כוכבת הריאליטי והראפר בטלוויזיה, קיבלו את ילדם המשותף הראשון, תינוק, באוקטובר 2020. בני הזוג קראו לבנם סטורמי וובסטר. ג'נר וסקוט הודיעו לראשונה על הריון בפברואר 2018, עם שיתוף של ג'נר. תמונה שלה מערסלת את הבייבי באמפ שלה. בני הזוג ביחד מאז 2017 ומתגוררים יחד בלוס אנג'לס מאז תחילת המגיפה. ג'נר, שהיא דוגמנית ואישת טלוויזיה, היא גם המייסדת של חברת הקוסמטיקה Kylie Cosmetics. היא הופיעה בקמפיינים של מותגי אופנה גדולים כמו פומה, פאקסון וקלווין קליין. סקוט, שהוא ראפר ומפיק תקליטים, הוציאה שלושה אלבומי אולפן ושיתפה פעולה עם אמנים אחרים כמו דרייק, ריהאנה ו-The Weeknd .

סיכום

ג'יג'י חדיד וזאין מאליק, קארדי בי ואופסט, וקיילי ג'נר וטרוויס סקוט הם רק כמה מהסלבריטאים שקיבלו לאחרונה בברכה תוספות חדשות למשפחותיהם. בעוד הזוגות עדיין לא חשפו את שמות ילדיהם, הם שיתפו כמה תמונות של התינוקות שלהם ברשתות החברתיות. ככל שהמגיפה נמשכת, סביר להניח שסלבריטאים נוספים יקבלו את פניהם של תינוקות חדשים לעולם. למידע נוסף על ידוענים וילדיהם, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן