דף הבית » איך קוראים » אמהות מפורסמות שילדו לאחרונה

אמהות מפורסמות שילדו לאחרונה

אמהות מפורסמות שילדו לאחרונה

קיילי ג’נר

קיילי ג’נר, הצעירה בשבט קרדשיאן/ג’נר, קיבלה את ילדה הראשון, תינוקת, ב-1 בפברואר 2018. לבתה קראה סטורמי וובסטר. ג’נר הייתה מאוד פתוחה לגבי ההריון שלה ובתה, ולעתים קרובות שיתפה תמונות שלה ברשתות החברתיות.

נושאים קשורים:

 

מסע ההריון של קיילי ג’נר

קיילי ג’נר שמרה את ההיריון שלה בסוד במשך רוב תשעת החודשים שלה. היא הופיעה לראשונה בפומבי מאז התפרסמה הידיעה על הריונה בטקס פרסי גלובוס הזהב 2018. היא גם כתבה פוסט ארוך באינסטגרם שהסבירה מדוע בחרה לשמור את ההריון פרטי.

מערכת היחסים של קיילי ג’נר עם טראוויס סקוט

קיילי ג’נר וטרוויס סקוט, אבי בתה, יוצאים מאז אפריל 2017. בני הזוג היו מאוד פתוחים לגבי מערכת היחסים שלהם, ולעתים קרובות פרסמו תמונות אחד של השני ברשתות החברתיות. ג’נר וסקוט נראו בחוץ יחד עם בתם, סטורמי.

קארדי ב

קארדי בי, אמנית הראפ הפופולרית, קיבלה את פניה הראשון, תינוקת, ב-10 ביולי 2018. היא קראה לבתה Kulture Kiari Cephus. קארדי בי הייתה קולנית מאוד בנוגע למסע ההיריון שלה, ולעתים קרובות שיתפה תמונות וסרטונים של התינוק שלה במדיה החברתית.

מסע ההריון של קארדי בי

קארדי בי שמרה את הריונה בסוד במשך רוב תשעת החודשים שלה. היא הופיעה לראשונה בפומבי מאז היוודע החדשות על הריונה בפסטיבל המוזיקה Coachella 2018. היא גם כתבה פוסט ארוך באינסטגרם שהסבירה מדוע בחרה לשמור את ההריון פרטי.

מערכת היחסים של קארדי בי עם אופסט

קארדי בי ואופסט, אבי בתה, יוצאים מאז פברואר 2017. בני הזוג היו מאוד פתוחים לגבי מערכת היחסים שלהם, ולעתים קרובות פרסמו תמונות אחד של השני ברשתות החברתיות. קארדי בי ואופסט נראו בחוץ יחד עם בתם, Kulture.

כריסי טייגן

כריסי טייגן, הדוגמנית ואישת הטלוויזיה, קיבלה את פניה השני, תינוק, ב-17 במאי 2018. היא קראה לבנה מיילס תיאודור סטפנס. טייגן הייתה מאוד פתוחה לגבי ההריון שלה ובנה, ולעתים קרובות שיתפה תמונות שלו ברשתות החברתיות.

מסע ההריון של כריסי טייגן

כריסי טייגן שמרה את הריונה בסוד במשך רוב תשעת החודשים שלה. היא הופיעה לראשונה בפומבי מאז היוודע החדשות על הריונה ב-Met Gala 2018. היא גם כתבה פוסט ארוך באינסטגרם שהסבירה מדוע בחרה לשמור את ההריון פרטי.

מערכת היחסים של כריסי טייגן עם ג’ון לג’נד

כריסי טייגן וג’ון לג’נד, אבי בנה, נשואים מאז 2013. בני הזוג היו מאוד פתוחים לגבי מערכת היחסים שלהם, ולעתים קרובות פרסמו תמונות אחד של השני ברשתות החברתיות. טייגן ואגדה נראו בחוץ יחד עם בנם, מיילס.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן