דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין קאפקייקס למאפינס?

מה ההבדל בין קאפקייקס למאפינס?

מהם הקאפקייקס?

קאפקייקס הם עוגות קטנות שנאפות בכוסות או תבניות בודדות. בדרך כלל הם מעליבים ציפוי, מפזרים וקישוטים אחרים. הקאפקייקס בדרך כלל מתוקים, אך הם יכולים גם להיות טעימים. לעתים קרובות הם מוגשים במסיבות יום הולדת, מקלחות לתינוקות ואירועים מיוחדים אחרים.

מהם מאפינס?

מאפינס הם עוגות קטנות המיוצרות בדרך כלל עם שילוב של קמח, סוכר וחמאה. הם בדרך כלל מתוקים, אבל הם יכולים גם להיות טעימים. מאפינס מוגשים לרוב כאוכל או אוכל חטיפים. בדרך כלל הם ממולאים עם ציפוי סטרוסל או קישוטים אחרים.

ההבדל בין קאפקייקס למאפינס

מרקם

ההבדל העיקרי בין קאפקייקס למאפינס הוא המרקם. הקאפקייקס הם בדרך כלל קלים ורכים, ואילו מאפינס צפופים ולחים יותר. לעיתים קרובות עוגות עוגות עם ציפוי, בעוד שמאפינס בדרך כלל מעליו סטרוסל או קישוטים אחרים.

מרכיבים

קאפקייקס מיוצרים בדרך כלל עם שילוב של קמח, סוכר, חמאה וביצים. מאפינס מיוצרים בדרך כלל בשילוב של קמח, סוכר, חמאה וחלב. הקאפקייקס בדרך כלל מתוקים יותר ממאפינס, ואילו מאפינס בדרך כלל טעימים יותר.

שירות

קאפקייקס מוגשים בדרך כלל כקינוח או חטיף, ואילו מאפינס מוגשים בדרך כלל כאוכל או אוכל חטיפים. הקאפקייקס מעוטרים לעתים קרובות בהקצפה ומפזרים, ואילו מאפינס בדרך כלל מעלימים טופינג של סטרוס או קישוטים אחרים.

קאפקייקס ומאפינס הם שניהם פינוקים טעימים, אך הם שונים במובנים רבים. בין אם אתה אופה קאפקייקס או מאפינס, אתה יכול להפיק את המרב מכל אחד באמצעות המרכיבים והתוספות הנכונים. תיהנו!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן