דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין פאי לטארט?

מה ההבדל בין פאי לטארט?

מהי פאי?

עוגה היא מנה אפויה אשר בדרך כלל עשויה מארז בצק מאפה המכסה או מכיל לחלוטין מילוי של מרכיבים מתוקים או טעימים שונים. פשטידות יכולות להיות “מלאות” או “קרום עליון”, שהאחרון בהן מורכב מקרום עליון בצק מאפה בלבד.

מה זה טארט?

טארט הוא מנה אפויה המורכבת מקליפת מאפה רדודה עם מילוי מרכיבים מתוקים או טעימים. טארטים דומים לפשטידות, אך בצק המאפה המשמש לטארטים מיוצר בדרך כלל עם קיצור, מה שמעניק לו מרקם חזק יותר. המילוי ממוקם בדרך כלל על גבי מעטפת המאפה, במקום להיות סגור לחלוטין על ידיו.

ההבדל בין עוגה לטארט

ההבדל העיקרי בין עוגה לטארט הוא סוג בצק המאפה המשמש. בצק פאי מיוצר בדרך כלל עם חמאה, מה שמעניק לו מרקם רעוע, ואילו בצק טארט מיוצר בדרך כלל עם קיצור, מה שמעניק לו מרקם חזק יותר. נוסף

בצק פאי

בצק פאי מיוצר בדרך כלל עם חמאה, מה שנותן לו מרקם רעוע. בדרך כלל הוא מגולגל ומשמש לייצור צלחת פאי, ואז מלא במגוון מרכיבים מתוקים או טעימים. החלק העליון של העוגה מכוסה אז בשכבה אחרת של בצק מאפה, או עם ראש סריג.

בצק טארט

בצק טארט מיוצר בדרך כלל עם קיצור, מה שמעניק לו מרקם מוצק יותר. בדרך כלל הוא מגולגל ומשמש לייצור צלחת טארט, ואז מלא במגוון מרכיבים מתוקים או טעימים. החלק העליון של הטארט הוא בדרך כלל ממולא במילוי, במקום להיות סגור לחלוטין על ידי בצק המאפה.

מה מתאים לך?

הבחירה בין פאי לטארט תלויה בהעדפתך. אם אתה מעדיף בצק מאפה חמאה וחמאה, אז פשטידה היא הבחירה הנכונה עבורך. אם אתה מעדיף בצק מאפה חזק יותר, אז טארט הוא הבחירה הנכונה עבורך. ניתן למלא גם פשטידות וגם טארטות במגוון מרכיבים מתוקים או טעימים, כך שהבחירה תלויה בך בסופו של דבר.

מסקנה

פשטידות וטארטים הם שניהם קינוחים טעימים שניתן למלא במגוון מרכיבים מתוקים או טעימים. ההבדל העיקרי בין השניים הוא סוג בצק המאפה המשמש. בצק פאי מיוצר בדרך כלל עם חמאה, ואילו בצק הטארט מיוצר בדרך כלל בקיצור. אז בפעם הבאה שאתה במצב רוח לפינוק מתוק, תדע איזה מהם מתאים לך!

לא משנה באיזה מהם תבחר, אתה לא יכול להשתבש עם פשטידה או טארט טעים!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן