דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין קמח לבן לקמח שלם? תופתעו!

מה ההבדל בין קמח לבן לקמח שלם? תופתעו!

מהו קמח לבן?

קמח לבן הוא סוג של קמח שעובד כדי להסיר את הסובין והנבט מגרעין החיטה. תהליך זה מסיר את מרבית הסיבים, הוויטמינים והמינרלים מהקמח, ומשאיר רק את האנדוספרם. לעתים קרובות מולבן קמח לבן כדי להפוך אותו לבן יותר ומושך יותר לצרכנים.

מהו קמח שלם?

קמח שלם הוא סוג של קמח שלא עובר ועדיין מכיל את הסובין, הנבט והאנדוספרם של גרעין החיטה. סוג זה של קמח גבוה יותר בסיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים מאשר בקמח לבן. גם קמח שלם מזין יותר ובעל טעם אגוזי יותר מקמח לבן.

ההבדל בין קמח לבן לקמח שלם

ההבדל העיקרי בין קמח לבן לקמח שלם הוא שקמח לבן עבר עיבוד כדי להסיר את הסובין והנבט מגרעין החיטה, בעוד שקמח שלם עדיין מכיל את הסובין, הנבט והאנדוספרם. קמח לבן נמוך יותר בסיבים, ויטמינים ומינרלים מאשר בקמח שלם, ולעתים קרובות הוא מולבן כדי להפוך אותו לבנים יותר ומושך יותר לצרכנים. קמח שלם מזין יותר ובעל טעם אגוזי יותר מקמח לבן.

הבדלי תזונה

קמח לבן נמוך יותר בסיבים, ויטמינים ומינרלים מאשר בקמח שלם. קמח לבן מועשר לעתים קרובות גם בוויטמינים ומינרלים כדי לפצות על החומרים המזינים שאבדו במהלך העיבוד. קמח שלם גבוה יותר בסיבים, ויטמינים ומינרלים מאשר בקמח לבן, והוא אינו מועשר בוויטמינים ומינרלים נוספים.

הבדלי טעם

לקמח לבן יש טעם מתון יותר מקמח שלם. לקמח שלם יש טעם אגוזי יותר בגלל נוכחות הסובין והנבט.

מדוע לבחור קמח שלם על קמח לבן?

קמח שלם הוא אפשרות בריאה יותר מקמח לבן מכיוון שהוא גבוה יותר בסיבים, ויטמינים ומינרלים. לקמח שלם יש גם טעם אגוזי יותר מקמח לבן, שיכול להוסיף יותר טעם למתכונים שלך.

לכן, אם אתם מחפשים אפשרות בריאה יותר, בחרו קמח שלם על קמח לבן! תופתעו מההבדל שהוא יכול לעשות במתכונים שלכם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן