דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין יין אדום ליין לבן?

מה ההבדל בין יין אדום ליין לבן?

מהו יין אדום?

יין אדום עשוי מענבים בצבע כהה, כמו קברנה סוביניון, מרלו, פינו נואר וזינפנדל. מיץ הענבים הללו מותסס עם העורות, המעניק ליין את צבעו האדום העמוק. יינות אדומים הם בדרך כלל בעלי גוף מלא ויש להם טאנין 33333 תכנים מאשר יינות לבנים.

נושאים קשורים:

 

מהו יין לבן?

יין לבן עשוי מענבים בצבע קל, כמו שרדונה, סוביניון בלאן וריזלינג. מיץ הענבים הללו מותסס ללא העורות, מה שמעניק ליין את צבעו הקל. יינות לבנים הם בדרך כלל בעלי גוף קליל יותר ויש להם טאנין 3333 יינות אדומים.

הבדלי טעם

יינות אדומים נוטים להיות בעלי טעם נועז יותר ומלא יותר מאשר יינות לבנים. לעתים קרובות הם מתוארים כבעלי תווים של פרי כהה, כמו אוכמניות ושזיף, כמו גם טעמים אדמתיים כמו עור וטבק. יינות לבנים, לעומת זאת, נוטים להיות בעלי טעם קל יותר ועדין יותר. לעתים קרובות הם מתוארים כבעלי תווים של הדרים, כמו לימון וסיד, כמו גם טעמים פרחוניים כמו Honeysuckle ו- Jasmine.

זיווגי מזון

יינות אדומים משויכים בדרך כלל עם מנות לבבות יותר, כמו סטייק, כבש ומשחק. יינות לבנים משויכים בדרך כלל עם מנות בהירות יותר, כמו דגים, עוף וסלטים. עם זאת, אין חוקים קשים ומהירים בכל מה שקשור לזיווגי אוכל ויין, אז אל תהסס להתנסות ולמצוא מה הכי מתאים לך.

טמפרטורת הגשה

יינות אדומים מוגשים בדרך כלל בטמפרטורת החדר, ואילו יינות לבנים מוגשים בדרך כלל מצוננים. הסיבה לכך היא כי יינות אדומים נוטים להיות בעלי תכניות אלכוהול גבוהות יותר, מה שיכול להיות מכריע כאשר הוא מוגש קר מדי. יינות לבנים, לעומת זאת, נוטים להיות בעלי אלכוהול נמוך יותר 33333 תכנים, כך שניתן יהיה להגיש אותם מצוננים מבלי לאבד אף אחד מטעמם.

יין אדום ויין לבן הם שניים מסוגי היין הפופולריים ביותר, ולכל אחד מהם יש טעם ומאפיינים ייחודיים משלו. אז בפעם הבאה שאתה במצב רוח לכוס יין, למה לא לנסות את שניהם ולראות איזה מהם אתה הכי אוהב? לחיים!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן