דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין קברנה סוביניון לסוביניון בלאן?

מה ההבדל בין קברנה סוביניון לסוביניון בלאן?

מה זה קברנה סוביניון?

קברנה סוביניון הוא זן ענבי יין אדום שגדל באזורים רבים בעולם. זהו אחד מענבי היין האדום הפופולרי והנטל ביותר בעולם. קברנה סוביניון ידועה בטעמו ובארומה העזה, עם תווים של דומדמניות שחורות, ארז וטבק. לעיתים קרובות הוא מעורבב בענבים אחרים, כמו מרלו וקברנה פרנק, כדי ליצור יינות מורכבים וטעימים.

מה זה סוביניון בלאן?

סוביניון בלאן הוא זן ענבי יין לבן הגדל באזורים רבים בעולם. זה ידוע בטעם הפריך, היבש והארומה שלו, עם תווים של הדרים, דשא ועשבי תיבול. סוביניון בלאן מעורבב לרוב בענבים אחרים, כמו סמילון ומוסקדל, כדי ליצור יינות מורכבים וטעימים.

ההבדל בין קברנה סוביניון לסוביניון בלאן

ההבדל העיקרי בין קברנה סוביניון לסוביניון בלאן הוא צבע היין. קברנה סוביניון היא יין אדום, ואילו סוביניון בלאן הוא יין לבן. בנוסף, קברנה סוביניון ידועה בטעמו ובארומה האינטנסיבית, ואילו סוביניון בלאן ידוע בטעם הפריך, היבש והארומה.

איזה יין מתאים לך?

הדרך הטובה ביותר להחליט איזה יין מתאים לך היא לנסות את שניהם. טועם יינות שונים וראה איזה מהם אתה הכי אוהב. אתה עשוי לגלות שאתה מעדיף את הטעם והארומה העזה של קברנה סוביניון, או את הטעם הפריך, היבש והארומה של סוביניון בלאן.

זיווגי אוכל של קברנה סוביניון

קברנה סוביניון מזדווג היטב עם מגוון מאכלים, כולל בשרים אדומים, כמו סטייק וכבש, כמו גם מנות עשירות וטעימות, כמו תבשילים וצולים.

זיווגי מזון של סוביניון בלאן

סוביניון בלאן זוגות היטב עם מנות בהירות יותר, כמו סלטים ופירות ים. זה גם מזדווג היטב עם גבינת עיזים וגבינות רכות אחרות.

מסקנה

קברנה סוביניון וסוביניון בלאן הם שניים מהיינות הפופולריים ביותר בעולם. לכל אחד מהם יש טעם וארומה ייחודיים משלהם, וניתן להתאים להם למגוון מזונות. אז למה לא לנסות את שניהם ולברר איזה מהם מתאים לך? מריע!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן