דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין שמפו לסבון?

מה ההבדל בין שמפו לסבון?

מהו שמפו?

שמפו הוא מוצר ניקוי המשמש לניקוי השיער והקרקפת. זה בדרך כלל עשוי משילוב של פעילי שטח, שהם כימיקלים המסייעים לפרק לכלוך ושמן. שמפו מכיל גם מרכיבים אחרים כמו ניחוחות, חומרים משמרים וסוכני מיזוג. שמפו מיושם בדרך כלל על שיער רטוב ואז נשטף במים.

מה זה סבון?

סבון הוא מוצר ניקוי המשמש לניקוי הגוף. בדרך כלל הוא עשוי משילוב של שומנים ושמנים, המעורבים באלקלי כמו נתרן הידרוקסיד או אשלגן הידרוקסיד. SOAP מכיל גם מרכיבים אחרים כמו ניחוחות, חומרים משמרים וסוכני צביעה. סבון מיושם בדרך כלל על עור רטוב ואז נשטף במים.

ההבדל בין שמפו לסבון

מרכיבים

ההבדל העיקרי בין שמפו לסבון הוא המרכיבים המשמשים לייצורם. שמפו מיוצר מחומרי שטח, ואילו סבון עשוי משומנים ושמנים. שני המוצרים מכילים גם מרכיבים אחרים כמו ניחוחות, חומרים משמרים וסוכני צביעה.

שימוש

ההבדל האחר בין שמפו לסבון הוא כיצד משתמשים בהם. שמפו משמש בדרך כלל לניקוי השיער והקרקפת, ואילו סבון משמש בדרך כלל לניקוי הגוף. שני המוצרים מיושמים על שיער או עור רטוב ואז נשטפים במים.

מסקנה

שמפו וסבון הם שניהם מוצרי ניקוי המשמשים לניקוי השיער והגוף. ההבדל העיקרי ביניהם הוא המרכיבים המשמשים לייצורם וכיצד משתמשים בהם. שמפו מיוצר מפעילי שטח ומשמש לניקוי השיער והקרקפת, ואילו סבון עשוי משומנים ושמנים ומשמש לניקוי הגוף.

עכשיו אתה יודע מה ההבדל בין שמפו לסבון, אז קדימה והשתמש בהם נכון!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן