דף הבית » איך קוראים » ידוענים שילדו לאחרונה ושמות ילדיהם

ידוענים שילדו לאחרונה ושמות ילדיהם

ידוענים שילדו לאחרונה ושמות ילדיהם

קיילי ג'נר וסטורמי וובסטר

קיילי ג'נר, הצעירה בשבט קרדשיאן-ג'נר, קיבלה לאחרונה את בנה הראשון, בת בשם סטורמי וובסטר. ג'נר, בת 20 בלבד, שמרה את הריונה בסוד עד ליום הולדת בתה. סטורמי נולדה ב-1 בפברואר 2018, וג'נר הודיעה על החדשות באינסטגרם עם הודעה מכל הלב. לידתה של סטורמי הייתה הפתעה עבור רבים, שכן ג'נר שמרה את ההריון שלה בסוד במשך כל תשעת החודשים. ג'נר חשפה כי היא בחרה לשמור על ההריון פרטי כדי ליהנות מהחוויה עבורה ועבור בן זוגה, טראוויס סקוט. ג'נר וסקוט נמצאים יחד מאז אפריל 2017, ונאמר כי בני הזוג שמחים מאוד מהתוספת החדשה שלהם. ג'נר הייתה גלויה לגבי אהבתה לבתה, ולעתים קרובות פרסמה תמונות של סטורמי בחשבונות המדיה החברתית שלה.

קלואי קרדשיאן וטרו תומפסון

קלואי קרדשיאן, הצעירה מבין האחיות קרדשיאן, קיבלה לאחרונה את בנה הראשון, בת בשם טרו תומפסון. קרדשיאן, בת 33, הודיעה באינסטגרם על בשורת לידת בתה בהודעה מכל הלב. ההריון של קרדשיאן נשמר בסוד עד ליום הולדת בתה. טרו נולדה ב-12 באפריל 2018, וקרדשיאן חשפה את החדשות באינסטגרם עם הודעה מכל הלב. קרדשיאן ובן זוגה, טריסטן תומפסון, נמצאים יחד מאז 2016. אומרים שהזוג שמח מאוד מהתוספת החדשה שלהם. קרדשיאן הייתה גלויה לגבי אהבתה לבתה, ולעתים קרובות פרסמה תמונות של True בחשבונות המדיה החברתית שלה.

Cardi B ו-Kulture Kiari Cephus

קארדי בי, הראפר והזמרת הפופולריים, קיבלה לאחרונה את בנה הראשון, בת בשם Kulture Kiari Cephus. קארדי בי, בת 25, הודיעה באינסטגרם על בשורת לידת בתה בהודעה מכל הלב. ההריון של קארדי בי נשמר בסוד עד ליום הולדת בתה. Kulture נולדה ב-10 ביולי 2018, וקארדי בי חשפה את החדשות באינסטגרם עם הודעה מכל הלב. קארדי בי ובן זוגה, אופסט, נמצאים יחד מאז 2017. אומרים שבני הזוג שמחים מאוד מהתוספת החדשה שלהם. קארדי בי הייתה גלויה לגבי אהבתה לבתה, ולעתים קרובות פרסמה תמונות של Kulture בחשבונות המדיה החברתית שלה.

שאלות ותשובות

מה הגילאים של שלושת הסלבריטאים?

קיילי ג'נר בת 20, קלואי קרדשיאן בת 33, וקארדי בי בת 25.

מה שמות הילדים של שלושת הסלבריטאים?

לבתה של קיילי ג'נר קוראים סטורמי וובסטר, לבתה של קלואי קרדשיאן קוראים טרו תומפסון, ולבתה של קארדי בי קוראים Kulture Kiari Cephus.

סיכום

שלושה מפורסמים קיבלו לאחרונה את ילדיהם הראשונים לעולם. קיילי ג'נר, קלואי קרדשיאן וקארדי בי כולן שמרו את ההריונות שלהן בסוד עד ליום הולדת ילדיהן. ג'נר וקרדשיאן הן שתיהן חלק משבט קרדשיאן-ג'נר, בעוד קארדי בי היא ראפר וזמרת פופולרית. אומרים שכל שלושת הסלבריטאים שמחים מאוד מהתוספות החדשות שלהם והיו פתוחים לגבי אהבתם לילדיהם ברשתות החברתיות. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן