דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לשבעת הגמדים?

איך קוראים לשבעת הגמדים?

איך קוראים לשבעת הגמדים?

מבוא

שבעת הגמדים מהסרט הקלאסי של דיסני שלגיה ושבעת הגמדים היו דמויות אהובות במשך דורות. שבעת הגמדים הם קבוצה של שבעה גמדים המתגוררים בקוטג' ביער ועובדים במכרה סמוך. הם נאמנים ומגוננים על שלגיה, הנסיכה שמוצאת מחסה בביתם. שבעת הגמדים הם חלק אהוב ביקום דיסני והפכו לדמויות אייקוניות בפני עצמן.

שבעת הגמדים

לשבעת הגמדים קוראים Bashful, Doc, Dopey, Rumpy, Happy, Sleepy, and Sneezy. לכל גמד אישיות ומראה מובהקים. בישפול הוא ביישן וביישן, דוק הוא המנהיג של הקבוצה והכי אינטליגנטי, דופי הוא הצעיר והנאיבי ביותר, גראמפי הוא הכי עצבני, שמח הוא הכי עליז, ישנוני תמיד עייף, וסניזי תמיד מתעטש.

מקצועות הגמדים

שבעת הגמדים עובדים במכרה סמוך, שם הם כורים אבני חן ומינרלים. הם חרוצים וחרוצים, והם גאים מאוד בעבודתם. הגמדים הם גם בעלי מלאכה מיומנים, והם משתמשים בכישוריהם כדי לייצר רהיטים ופריטים אחרים לבקתה שלהם.

הופעות הגמדים

שבעת הגמדים כולם נמוכים ובעלי אפים גדולים. כולם לובשים את אותו לבוש, המורכב מכיפה אדומה, חולצה כחולה ומכנסיים חומים. לכולם יש גם זקן, למרות שלדופי אין כזה.

אישיותם של הגמדים

לשבעת הגמדים לכל אחד יש אישיות נפרדת. בישפול הוא ביישן וביישן, דוק הוא המנהיג של הקבוצה והכי אינטליגנטי, דופי הוא הצעיר והנאיבי ביותר, גראמפי הוא הכי עצבני, שמח הוא הכי עליז, ישנוני תמיד עייף, וסניזי תמיד מתעטש.

השוואה מהירה

גמד אִישִׁיוּת כיבוש
מבויש ביישן וביישן כְּרִיָה
דוק מנהיג ואינטליגנטי כְּרִיָה
מְטוּמטָם צעיר ונאיבי כְּרִיָה
מְמוּרמָר רוֹטְנָנִי כְּרִיָה
שַׂמֵחַ עַלִיז כְּרִיָה
מְנוּמנָם תמיד עייף כְּרִיָה
מתעטש תמיד מתעטש כְּרִיָה

דעה אישית

שבעת הגמדים הם כמה מהדמויות האהובות עלי מהיקום של דיסני. אני אוהב את האישיות שלהם ואת הנאמנות שלהם לשלגייה. הם דוגמה מצוינת לידידות ונאמנות, והם תזכורת מצוינת שלמרות שאנו עשויים להיות שונים, אנו עדיין יכולים להיות חברים ולדאוג אחד לשני.

שאלות ותשובות

מהם עיסוקיהם של שבעת הגמדים?

שבעת הגמדים עובדים במכרה סמוך, שם הם כורים אבני חן ומינרלים.

האם לשבעת הגמדים יש זקן?

כן, לכל שבעת הגמדים יש זקן, מלבד דופי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן