דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לשבעת הגמדים?

איך קוראים לשבעת הגמדים?

איך קוראים לשבעת הגמדים?

מבוא לשבעת הגמדים

שבעת הגמדים מהסרט הקלאסי של דיסני שלגיה ושבעת הגמדים הם קבוצת דמויות אהובה. הם קטנים, חביבים ומלאי חיים. שבעת הגמדים הם ייצוג של שבעת שלבי החיים השונים, מילדות ועד זקנה. לכל גמד אישיות ייחודית והוא מייצג שלב אחר בחיים.

שמות שבעת הגמדים

לשבעת הגמדים קוראים Bashful, Doc, Dopey, Rumpy, Happy, Sleepy, and Sneezy. לכל גמד אישיות ייחודית המשקפת את שלב החיים שהוא מייצג. מביש הוא ביישן וביישן, בעוד שדוק הוא חכם ובעל ידע. דופי הוא מגושם ומטופש, ואילו גראמפי הוא עצבני ועצבני. שמח הוא עליז ואופטימי, בעוד שישנוני תמיד עייף ואיטי. לבסוף, Sneezy תמיד מתעטש ויש לו נזלת.

מבויש

מביש הוא הביישני מבין שבעת הגמדים. הוא ביישן ולעתים קרובות מסתתר מאחורי הגמדים האחרים. הוא הצעיר מבין השבעה ומייצג ילדות. לעתים קרובות רואים אותו מסמיק והוא נבוך בקלות. הוא גם מאוד נאמן ואכפתי ותמיד מוכן לעזור לגמדים האחרים.

דוק

דוק הוא המבוגר מבין שבעת הגמדים והוא מנהיג הקבוצה. הוא חכם ובעל ידע ותמיד דואג לרווחתם של שאר הגמדים. הוא האחראי ביותר מבין השבעה ולעתים קרובות מתנהג כדמות אב לגמדים האחרים. הוא גם הרציני ביותר ולעתים קרובות נוזף בגמדים האחרים כשהם מתנהגים בצורה לא נכונה.

מְטוּמטָם

דופי הוא הגמד המגושם והמטופש מבין שבעת הגמדים. הוא תמיד מסתבך בצרות ולעתים קרובות רואים אותו עושה טעויות מטופשות. הוא הנאיבי ביותר מבין השבעה ולעתים קרובות הוא זוכה לניצול על ידי הגמדים האחרים. הוא גם הכי שובב ואוהב ליהנות.

מְמוּרמָר

נרגן הוא הנרגן מבין שבעת הגמדים. הוא תמיד נרגן ועצבני ולעתים קרובות נוזף בגמדים האחרים על התנהגותם המטופשת. הוא העצמאי ביותר מבין השבעה ולעתים קרובות מעדיף להיות לבד. הוא גם המגן ביותר מבין השבעה ותמיד דואג לרווחתם של הגמדים האחרים.

שַׂמֵחַ

שמח הוא העליז והאופטימי מבין שבעת הגמדים. הוא תמיד מסתכל על הצד החיובי של הדברים ותמיד מוכן להושיט יד. הוא החברתי ביותר מבין השבעה ואוהב להיות בקרבת אנשים. הוא גם הרפתקן ביותר ואוהב לחקור מקומות חדשים.

מְנוּמנָם

ישנוני תמיד עייף ואיטי. הוא הנינוח ביותר מבין השבעה ולעתים קרובות ישן תנומות במהלך היום. הוא גם הנאמן ביותר והוא תמיד מוכן לעזור לגמדים האחרים. הוא גם הרגיש ביותר מבין השבעה ולעתים קרובות בוכה כשהוא עצוב.

מתעטש

מתעטש תמיד מתעטש ויש לו נזלת. הוא היוצא ביותר מבין השבעה ואוהב להיות בקרבת אנשים. הוא גם הנדיב מבין השבעה והוא תמיד מוכן למסור את רכושו. הוא גם השובב ביותר מבין השבעה ולעתים קרובות מסתבך בצרות.

שבעת הגמדים מהסרט הקלאסי של דיסני שלגיה ושבעת הגמדים הם קבוצת דמויות אהובה. הם קטנים, חביבים ומלאי חיים. שבעת הגמדים הם ייצוג של שבעת שלבי החיים השונים, מילדות ועד זקנה. לכל גמד אישיות ייחודית והוא מייצג שלב אחר בחיים. לשבעת הגמדים קוראים Bashful, Doc, Dopey, Rumpy, Happy, Sleepy, and Sneezy. לכל אחד מהם אישיות ייחודית המשקפת את שלב החיים שהם מייצגים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן