דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לכל הגמדים של שלגיה?

איך קוראים לכל הגמדים של שלגיה?

איך קוראים לכל הגמדים של שלגיה?

שבעת הגמדים של שלגיה

הסרט הקלאסי של דיסני שלגיה ושבעת הגמדים הוא סיפור אהוב על נסיכה, מלכה מרושעת ושבעה גמדים. אבל מה הם שמות הגמדים? שבעת הגמדים הם: בושה, דוק, מטומטם, זועף, שמח, ישנוני ומתעטש. לכל אחד מהגמדים אישיות ומראה מובהקים שהופכים אותם לייחודיים. מביש הוא הביישני מבין הגמדים. לעתים קרובות הוא נראה מסמיק ומסתתר מאחורי הגמדים האחרים. דוק הוא מנהיג הקבוצה והוא החכם מבין הגמדים. לעתים קרובות רואים אותו מרכיב משקפיים וכובע. דופי הוא הצעיר מבין הגמדים וידוע בתעלוליו המטופשים. לעתים קרובות רואים אותו עם חיוך מטופש על פניו. זועף הוא הרציני ביותר מבין הגמדים ולעתים קרובות נראה זועף. הוא זה שנראה לרוב מנסה לשמור על שאר הגמדים בתור. שמח הוא העליז מבין הגמדים ולעתים קרובות נראה עם חיוך על פניו. מנומנם הוא העייף ביותר מבין הגמדים ולעתים קרובות נראה מפהק. לבסוף, Sneezy הוא זה שתמיד מתעטש ולעתים קרובות רואים אותו עם מטפחת. לכל אחד מהגמדים יש מראה ייחודי שעוזר להבדיל אותם מהאחרים. לעתים קרובות נראה מביש לובש חולצה ורודה וכובע כחול. דוק נראה לעתים קרובות לובש חולצה אדומה וכובע ירוק. דופי נראה לעתים קרובות לובש חולצה צהובה וכובע סגול. לעתים קרובות נראה זועף לובש חולצה חומה וכובע שחור. לעתים קרובות רואים שמח כשהוא לובש חולצה כתומה וכובע צהוב. ישנוני נראה לעתים קרובות לובש חולצה כחולה וכובע אדום. לבסוף, Sneezy נראה לעתים קרובות לובש חולצה ירוקה וכובע לבן.

מקצועות הגמדים

שבעת הגמדים הם כורים במקצועם. הם מבלים את ימיהם במכרות, חופרים אחר אבני חן ואבנים יקרות אחרות. הם גם בעלי מלאכה מיומנים ולעתים קרובות רואים אותם מייצרים רהיטים ופריטים אחרים.

בית הגמדים

הגמדים חיים בקוטג' קטן ביער. הקוטג' מלא ברהיטים ובשאר פריטים שהגמדים הכינו. הקוטג' מלא גם במזון ובאספקה אחרת שהגמדים צריכים כדי לשרוד.

מערכת היחסים של הגמדים עם שלגיה

הגמדים מגינים מאוד על שלגיה ומקבלים אותה כשהיא זקוקה. הם מספקים לה מחסה, מזון והגנה מפני המלכה המרושעת. הם גם מלמדים אותה איך לדאוג לעצמה ועוזרים לה להפוך לאישה חזקה ועצמאית.

השוואה מהירה

שֵׁם אִישִׁיוּת הַלבָּשָׁה כיבוש בית מערכת יחסים עם שלגיה
מבויש ביישן חולצה ורודה, כובע כחול כּוֹרֶה קוטג' ביער מָגֵן
דוק לִכאוֹב חולצה אדומה, כובע ירוק כּוֹרֶה קוטג' ביער מָגֵן
מְטוּמטָם טִפּשִׁי חולצה צהובה, כובע סגול כּוֹרֶה קוטג' ביער מָגֵן
מְמוּרמָר רְצִינִי חולצה חומה, כובע שחור כּוֹרֶה קוטג' ביער מָגֵן
שַׂמֵחַ עַלִיז חולצה כתומה, כובע צהוב כּוֹרֶה קוטג' ביער מָגֵן
מְנוּמנָם עייף חולצה כחולה, כובע אדום כּוֹרֶה קוטג' ביער מָגֵן
מתעטש הִתעַטְשׁוּת חולצה ירוקה, כובע לבן כּוֹרֶה קוטג' ביער מָגֵן

לסיכום, שבעת הגמדים של שלגיה הם בישפול, דוק, דופי, עצבני, שמח, מנומנם ומתעטש. לכל אחד מהגמדים אישיות ומראה מובהקים שהופכים אותם לייחודיים. הם כורים במקצועם וגרים בקוטג' קטן ביער. הגמדים מגינים מאוד על שלגיה ומקבלים אותה כשהיא זקוקה. הם מספקים לה מחסה, מזון והגנה מפני המלכה המרושעת. הם גם מלמדים אותה איך לדאוג לעצמה ועוזרים לה להפוך לאישה חזקה ועצמאית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן