דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לכל הגמדים של שלגיה?

איך קוראים לכל הגמדים של שלגיה?

איך קוראים לכל הגמדים של שלגיה?

מבוא לשלגיה ושבעת הגמדים

שלגיה ושבעת הגמדים הוא סרט פנטזיה מוזיקלי מונפש אמריקאי משנת 1937 שהופק על ידי וולט דיסני הפקות ויצא על ידי RKO Radio Pictures. מבוסס על האגדה הגרמנית מאת האחים גרים, זהו סרט האנימציה הראשון באורך מלא וסרט האנימציה המוקדם ביותר של דיסני. הסיפור עובד על ידי אמני התכנון דורותי אן בלנק, ריצ’רד קרידון, מריל דה מאריס, אוטו אנגלנדר, ארל הורד, דיק ריקארד, טד סירס ווב סמית’.

נושאים קשורים:

 

שבעת הגמדים

שבעת הגמדים בסרט הם Bashful, Doc, Dopey, Rumpy, Happy, Sleepy, and Sneezy. כל הדמויות מדובבות על ידי השחקן והזמר האנגלי אדריאנה קסלוטי. לכל אחד מהגמדים אישיות מובחנת, המתבטאת בשמותיהם.

מבויש

בישפול ביישן ומסמיק בקלות. לעתים קרובות הוא נראה מסתתר מאחורי הגמדים האחרים והוא הפחדן ביותר בקבוצה.

דוק

דוק הוא המנהיג של הקבוצה והוא האינטיליגנטי ביותר. לעתים קרובות רואים אותו מרכיב משקפיים והוא זה שלוקח אחריות על שאר הגמדים.

מְטוּמטָם

דופי הוא הצעיר והנאיבי ביותר בקבוצה. לעתים קרובות הוא נתפס כמגושם והוא הגמד היחיד ללא זקן.

מְמוּרמָר

זועף הוא הנרגן ביותר בקבוצה ולעיתים קרובות נתפס כמי שמתנגד ביותר לשלגייה. לעתים קרובות רואים אותו מזעיף פנים והוא הרציני ביותר בקבוצה.

שַׂמֵחַ

שמח הוא העליז ביותר בקבוצה ולעתים קרובות נתפס כמי שתומך ביותר בשלגיה. לעתים קרובות רואים אותו עם חיוך על פניו והוא האופטימי ביותר בקבוצה.

מְנוּמנָם

מנומנם הוא העייף ביותר בקבוצה ולעתים קרובות נראה מפהק ומשפשף את עיניו. לעתים קרובות הוא נתפס כמי שהכי זקוק למנוחה.

מתעטש

עיטוש הוא האלרגי ביותר בקבוצה ונראה לעתים קרובות מתעטש ומקנח את אפו. לעתים קרובות הוא נתפס כמי שהכי זקוק לטישו.

סיכום

שלגיה ושבעת הגמדים הוא סרט איקוני שממנו נהנו דורות של צופים. שבעת הגמדים הם חלק מהותי מהסיפור ולכל אחד יש אישיות נבדלת שמתבטאת בשמותיהם. למידע נוסף על שבעת הגמדים, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן