דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לגמדים של שלגיה?

איך קוראים לגמדים של שלגיה?

איך קוראים לגמדים של שלגיה?

מי הם הגמדים של שלגיה?

הגמדים של שלגיה הם חלק אהוב בסרט הקלאסי של דיסני. שבעת הגמדים הם קבוצה של כורים שלוקחים את שלגיה ומגנים עליה מפני המלכה הרעה. לכל גמד אישיות ושם ייחודיים. שמות הגמדים הם: דוק, זועף, שמח, ישנוני, בושה, מתעטש ודופי.

דוק

דוק הוא המנהיג של הגמדים והוא המבוגר ביותר. הוא הרציני והאחראי ביותר בקבוצה. לעתים קרובות רואים אותו מרכיב משקפיים וכיפה אדומה.

מְמוּרמָר

נרגן הוא הגמד השני בגודלו והוא הנרגן ביותר בקבוצה. לעתים קרובות רואים אותו חובש כיפה כחולה ומזעף פנים. הוא החשוד ביותר בשלגיה והוא האחרון לקבל אותה לקבוצה.

הגמדים האחרים

חמשת הגמדים האחרים הם שמחים, ישנוניים, מביכים, מתעטשים ודופי. שמח הוא העליז ביותר בקבוצה ונראה לעתים קרובות עם כיפה צהובה. ישנוני הוא העייף ביותר בקבוצה ולעיתים קרובות נראה חובש כיפה סגולה. בישפול הוא הביישני ביותר בקבוצה ולעיתים קרובות נראה חובש כיפה ורודה. Sneezy הוא המתעטש ביותר בקבוצה ולעתים קרובות רואים אותו עם כיפה כתומה. דופי הוא הצעיר והנאיבי ביותר בקבוצה ולעתים קרובות הוא נראה חובש כיפה ירוקה.

הגמדים ושלגיה

הגמדים הם קבוצה אוהבת ומגוננת של כורים שלוקחים את שלגיה ומגנים עליה מפני המלכה הרעה. הם מלמדים אותה איך לנקות ולבשל והם תמיד שם כדי לעזור לה כשהיא צריכה את זה. הם גם מספקים לה מקום בטוח לשהות בו ומשפחה שתאהב אותה.

מורשת הגמדים של שלגיה

הגמדים של שלגיה הפכו לחלק אהוב בסרט הקלאסי של דיסני. הם תזכורת לכוחם של חברות ומשפחה וכיצד אפילו הקטן מאיתנו יכול לעשות את ההבדל. הם מזכירים שגם בזמנים האפלים ביותר, תמיד יש תקווה.

דעתי

אני אוהב את הגמדים של שלגיה! הם קבוצה כל כך כיפית וחביבה של דמויות. הם מזכירים שגם בזמנים האפלים ביותר, תמיד יש תקווה ושחברות ומשפחה הם הדברים החשובים ביותר בחיים. הם תזכורת לכך שאפילו הקטן ביותר מאיתנו יכול לעשות את ההבדל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן