דף הבית » איך קוראים » מה שמה של אחותה של הנסיכה סופיה?

מה שמה של אחותה של הנסיכה סופיה?

מה שמה של אחותה של הנסיכה סופיה?

מי היא אחותה של הנסיכה סופיה?

אחותה של הנסיכה סופיה היא הנסיכה ליאונור משבדיה, דוכסית גוטלנד. היא בתם של הנסיכה מדלן משבדיה וכריסטופר אוניל. הנסיכה ליאונור נולדה ב-20 בפברואר 2014 בעיר ניו יורק. היא בנם השני של הנסיכה מדלן וכריסטופר אוניל, והנכד הראשון של המלך קרל ה-16 גוסטף ומלכת שוודיה סילביה.

מה שמה המלא של הנסיכה ליאונורה?

שמה המלא של הנסיכה ליאונור הוא ליאונור ליליאן מריה משבדיה, דוכסית גוטלנד. היא בנם הראשון של הנסיכה מדלן וכריסטופר אוניל, ונכדם הראשון של המלך קרל ה-16 גוסטף ומלכת שוודיה סילביה.

מה התואר של הנסיכה ליאונור?

הנסיכה ליאונור היא הדוכסית מגוטלנד, תואר שניתנה לה בלידה. היא בנם הראשון של הנסיכה מדלן וכריסטופר אוניל, ונכדם הראשון של המלך קרל ה-16 גוסטף ומלכת שוודיה סילביה.

מה המשמעות של השם ליאונור?

השם ליאונור נגזר מהשם היווני Leontios, שפירושו "אריה". זהו גם גרסה של השם אלינור, שפירושו "אור".

מה הקשר של הנסיכה ליאונורה לנסיכה סופיה?

הנסיכה ליאונור היא אחותה הצעירה של הנסיכה סופיה. הנסיכה סופיה היא בתם של המלך קרל ה-16 גוסטף ומלכת שוודיה סילביה, ואחותה הגדולה של הנסיכה ליאונורה. הנסיכה ליאונור היא הנכד הראשון של המלך קרל ה-16 גוסטף ומלכת שוודיה סילביה.

מהו תפקידה של הנסיכה ליאונור במשפחת המלוכה השוודית?

הנסיכה ליאונור היא הנכד הראשון של המלך קרל ה-16 גוסטף ומלכת שוודיה סילביה. ככזו, היא חברה במשפחת המלוכה השוודית וצפויה לקחת על עצמה תפקיד פעיל בעתיד. היא השנייה בתור לכס המלכות השוודי, אחרי אמה, הנסיכה מדלן.

סיכום

הנסיכה ליאונור משבדיה, דוכסית גוטלנד, היא אחותה הצעירה של הנסיכה סופיה והנכד הראשון של המלך קרל ה-16 גוסטף ומלכת שוודיה סילביה. שמה המלא הוא ליאונור ליליאן מריה משבדיה, דוכסית גוטלנד. היא נולדה ב-20 בפברואר 2014 בעיר ניו יורק. שמה נגזר מהשם היווני Leontios, שפירושו "אריה", והוא גרסה של השם אלינור, שפירושו "אור". הנסיכה ליאונור היא השנייה בתור לכס המלכות השוודי, אחרי אמה, הנסיכה מדלן. כחברה במשפחת המלוכה השוודית, היא צפויה לקחת על עצמה תפקיד פעיל בעתיד. הסיפור של הנסיכה ליאונור הוא סיפור מעורר השראה, ותפקידה במשפחת המלוכה השוודית הוא סיפור חשוב. בתור נסיכה צעירה, היא בטוח תביא שמחה ותקווה לתושבי שבדיה לשנים רבות קדימה. למידע נוסף על הנסיכה ליאונור ומשפחת המלוכה השוודית, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן