דף הבית » איך קוראים » מהו גלגל המזלות הסיני?

מהו גלגל המזלות הסיני?

מהו גלגל המזלות הסיני?

מהו גלגל המזלות הסיני?

גלגל המזלות הסיני הוא מערכת אסטרולוגיה עתיקה המבוססת על מחזור של 12 שנים. כל שנה במחזור מיוצגת על ידי אחת מ-12 בעלי חיים, אשר מאמינים שהם משפיעים על אישיותם ומזלם של אנשים שנולדו באותה שנה. גלגל המזלות הסיני ידוע גם בשם Sheng Xiao, או גלגל המזלות של בעלי החיים הסיני. 12 החיות של גלגל המזלות הסיני הם חולדה, שור, נמר, ארנב, דרקון, נחש, סוס, עז, קוף, תרנגול, כלב וחזיר . כל חיה קשורה לתכונות אישיות מסוימות, ואנשים שנולדו בשנה מסוימת מאמינים שיש להם את המאפיינים של אותה חיה. גלגל המזלות הסיני מאמינים שמקורו בשושלת האן (206 לפנה"ס-220 לספירה). הוא מבוסס על מחזור של 12 שנים, כאשר כל שנה מיוצגת על ידי אחת מ-12 החיות. מאמינים שהמחזור מבוסס על תקופת המסלול של צדק, שהיא כ-11.86 שנים. גלגל המזלות הסיני משמש לקביעת הונו ואישיותו של האדם. הוא האמין כי המאפיינים של בעל החיים הקשורים לשנת הלידה של אדם ישפיעו על חייו. לדוגמה, אנשים שנולדו בשנת העכברוש הם מאמינים שהם אינטליגנטים, שאפתניים וחרוצים.

כיצד משתמשים בגלגל המזלות הסיני?

גלגל המזלות הסיני משמש בהיבטים רבים של התרבות הסינית, כולל חיזוי עתידות, אסטרולוגיה וגילוי עתידות. הוא משמש גם כדי לקבוע את התאימות של אדם לאחרים, ולחזות את העתיד. גלגל המזלות הסיני משמש כדי לקבוע את התאימות של אדם עם אחרים. מאמינים שאנשים שנולדו באותה שנה הם בעלי אישיות דומה ומתאימים זה לזה. מאמינים שאנשים שנולדו בשנים שונות הם בעלי אישיות שונה ואינם תואמים. גלגל המזלות הסיני משמש גם כדי לחזות את העתיד. אנשים שנולדו בשנים מסוימות נוטים יותר לחוות אירועים מסוימים בחייהם. לדוגמה, אנשים שנולדו בשנת העכברוש נחשבים בעלי סיכוי גבוה יותר לחוות הצלחה בקריירה שלהם.

השוואה מהירה

בעל חיים תכונות אישיות
עכברוש אינטליגנטי, שאפתן, חרוץ
שׁוֹר חרוץ, אמין, סבלני
נָמֵר אמיץ, בטוח, תחרותי
ארנב עדין, אדיב, רגיש
דְרָקוֹן בר מזל, שאפתן, בטוח בעצמו
נָחָשׁ אינטליגנטי, חכם, אינטואיטיבי
סוּס אנרגטי, עצמאי, עליז
עֵז שליו, עדין, סימפטי
קוֹף מהיר תפיסה, יצירתי, סקרן
תַרְנְגוֹל ישר, חרוץ, שומר מצוות
כֶּלֶב נאמן, ישר, חברותי
חֲזִיר ישר, סובלני, נדיב

דעה אישית

אני מוצא את גלגל המזלות הסיני כמערכת מעניינת ומרתקת של אסטרולוגיה. אני חושב שמעניין לראות איך המאפיינים של כל חיה קשורים לאישיות ולעושרו של האדם. אני גם חושב שמעניין לראות כיצד גלגל המזלות הסיני משמש כדי לקבוע את התאימות של אדם לאחרים ולחזות את העתיד. לסיכום, גלגל המזלות הסיני הוא מערכת עתיקה של אסטרולוגיה המבוססת על מחזור של 12 שנים. כל שנה במחזור מיוצגת על ידי אחת מ-12 בעלי חיים, אשר מאמינים שהם משפיעים על אישיותם ומזלם של אנשים שנולדו באותה שנה. גלגל המזלות הסיני משמש לקביעת הונו ואישיותו של האדם, כמו גם לקביעת תאימותו של האדם לאחרים ולניבוי העתיד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן