דף הבית » איך קוראים » מה שמה של הנסיכה מהנסיכה והצפרדע?

מה שמה של הנסיכה מהנסיכה והצפרדע?

מה שמה של הנסיכה מהנסיכה והצפרדע?

סקירה כללית של הנסיכה מהנסיכה והצפרדע

הנסיכה והצפרדע (ב אנגלית : The Princess and the Frog ) הוא סרט פנטזיה מוזיקלי מונפש אמריקאי משנת 2009 שהופק על ידי אולפני האנימציה של וולט דיסני ויצא על ידי Walt Disney Pictures . הסרט מבוסס על האגדה באותו שם מאת ED בייקר ומככבת בו אניקה נוני רוז כקולה של הנסיכה טיאנה. הסרט עוקב אחר טיאנה כשהיא יוצאת למסע כדי לשבור קללה ולהיות שוב בן אדם.

מי זאת הנסיכה טיאנה?

הנסיכה טיאנה היא הגיבורה הראשית של הסרט. היא אישה אפרו-אמריקאית צעירה שחיה בניו אורלינס בתחילת המאה ה-20. היא צעירה חרוצה ונחושה שחולמת להיות בעלות על מסעדה משלה. כשהיא פוגשת נסיך צפרדע, היא יוצאת למסע כדי לשבור את הקללה ולהיות שוב בן אדם.

רקע של הנסיכה טיאנה

טיאנה נולדה וגדלה בניו אורלינס. היא בתם של יודורה, תופרת, וג'יימס, מוזיקאי. היא בת יחידה במשפחה וקרובה מאוד להוריה. היא צעירה חרוצה ונחושה שחולמת להיות בעלות על מסעדה משלה.

תפקידה של הנסיכה טיאנה בסרט

בסרט, טיאנה יוצאת למסע כדי לשבור קללה ולהיות שוב בן אדם. בדרך היא פוגשת נסיך צפרדע, ויחד הם יוצאים למסע כדי למצוא דרך לשבור את הקללה. בדרך הם נתקלים במכשולים רבים וחייבים לסמוך זה על זה כדי להתגבר עליהם. בסופו של דבר, טיאנה מסוגלת לשבור את הקללה ולהפוך שוב לאנושית.

מה שמה של הנסיכה מהנסיכה והצפרדע?

שמה של הנסיכה מהנסיכה והצפרדע הוא טיאנה. היא אישה אפרו-אמריקאית צעירה שחיה בניו אורלינס בתחילת המאה ה-20. היא צעירה חרוצה ונחושה שחולמת להיות בעלות על מסעדה משלה.

סיכום

הנסיכה טיאנה היא הגיבורה הראשית של הסרט הנסיכה והצפרדע. היא אישה אפרו-אמריקאית צעירה שחיה בניו אורלינס בתחילת המאה ה-20. היא צעירה חרוצה ונחושה שחולמת להיות בעלות על מסעדה משלה. כשהיא פוגשת נסיך צפרדע, היא יוצאת למסע כדי לשבור את הקללה ולהיות שוב בן אדם. בסופו של דבר, טיאנה מסוגלת לשבור את הקללה ולהפוך שוב לאנושית.

סיכום

הנסיכה טיאנה היא הגיבורה הראשית של הסרט הנסיכה והצפרדע. היא אישה אפרו-אמריקאית צעירה שחיה בניו אורלינס בתחילת המאה ה-20. היא צעירה חרוצה ונחושה שחולמת להיות בעלות על מסעדה משלה. כשהיא פוגשת נסיך צפרדע, היא יוצאת למסע כדי לשבור את הקללה ולהיות שוב בן אדם. בסופו של דבר, טיאנה מסוגלת לשבור את הקללה ולהפוך שוב לאנושית. קוראים לה טיאנה, והיא צעירה מעוררת השראה ונחושה המהווה דוגמה לחוזק ואומץ.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן