דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לאביה של איריס מלכה?

איך קוראים לאביה של איריס מלכה?

איך קוראים לאביה של איריס מלכה?

מי זאת איריס מלכה?

איריס מלכה היא שחקנית, זמרת ופזמונאית ישראלית. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות הטלוויזיה "השמיניה" ו"השמיניה 2". היא גם הוציאה כמה אלבומים, ביניהם "המיטב של איריס מלכה" ו"המיטב של איריס מלכה 2".

חיים מוקדמים וקריירה

איריס מלכה נולדה בתל אביב, ישראל בשנת 1978. היא החלה את דרכה כזמרת וככותבת שירים בתחילת שנות ה-2000. היא הוציאה את אלבום הבכורה שלה, "המיטב של איריס מלכה", בשנת 2003. האלבום זכה להצלחה מסחרית והוליד כמה סינגלים להיטים, ביניהם "עיניים" ו"כל העולם". בשנת 2006 עשתה מלכה את הופעת הבכורה שלה בטלוויזיה. סדרה "השמיניה". המופע זכה להצלחה והופעה של מלכה זכתה לשבחים מצד המבקרים. היא המשיכה לככב בסרט ההמשך, "השמיניה 2", ב-2008.

מיהו אבא של איריס מלכה?

אביה של איריס מלכה הוא יצחק מלכה, איש עסקים ופילנתרופ ישראלי. יצחק מלכה הוא המייסד והמנכ"ל של קבוצת מלכה, חברת נדל"ן והשקעות. הוא גם המייסד של קרן מלכה, ארגון פילנתרופי התומך ביוזמות חינוך ובריאות בישראל. יצחק מלכה הוא דמות בולטת בקהילת העסקים הישראלית וזוכה להערכה רבה על פועלו הפילנתרופי. הוא זכה בפרסים רבים, כולל פרס ישראל למנהיגות עסקית לשנת 2010.

שאלות ותשובות

מהי קבוצת מלכה?

קבוצת מלכה היא חברת נדל"ן והשקעות שהוקמה על ידי יצחק מלכה, אביה של איריס מלכה. המשרד מתמחה בפיתוח נדל"ן מסחרי ומגורים, וכן השקעות בטכנולוגיה ובענפים נוספים.

מהי קרן מלכה?

קרן מלכה היא עמותה פילנתרופית שהוקמה על ידי יצחק מלכה. הקרן תומכת ביוזמות חינוך ובריאות בישראל, תוך התמקדות במתן גישה לחינוך איכותי ולשירותי בריאות לאוכלוסיות מוחלשות.

אילו פרסים קיבל יצחק מלכה?

יצחק מלכה זכה בפרסים רבים, ביניהם פרס ישראל למנהיגות עסקית לשנת 2010. כמו כן זכה להכרה מממשלת ישראל על פועלו הפילנתרופי, וקיבל פרסים ממשרד החינוך ומשרד הבריאות.

סיכום

איריס מלכה היא שחקנית, זמרת ופזמונאית ישראלית המוכרת בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות הטלוויזיה "השמיניה" ו"השמיניה 2". אביה הוא יצחק מלכה, איש עסקים ופילנתרופ ישראלי, המייסד והמנכ"ל של קבוצת מלכה וקרן מלכה. יצחק מלכה זכה בפרסים רבים, ביניהם פרס ישראל למנהיגות עסקית לשנת 2010. למידע נוסף על איריס מלכה ואביה, ניתן לבקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן