דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבתה של אלונה טל?

איך קוראים לבתה של אלונה טל?

איך קוראים לבתה של אלונה טל?

מי זאת אלונה טל?

אלונה טל היא שחקנית, זמרת ודוגמנית ישראלית. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות הטלוויזיה Supernatural, Veronica Mars ו- Burn Notice. טל הופיעה גם בסרטים כמו צייד המכשפות האחרון והנערה עם קעקוע הדרקון. טל נולדה בהרצליה, ישראל בשנת 1983. היא החלה את דרכה כדוגמנית בגיל 15 והפכה לשחקנית מצליחה. טל גם זמרת והוציאה שני אלבומים.

הבת של אלונה טל

אלונה טל ובעלה, המוזיקאי והמפיק מרקוס פראז, קיבלו את פני בתם, טלי פראז, בשנת 2016. טלי היא הילדה הבכורה של בני הזוג. טל ופראז נשואים משנת 2014. טלי היא תינוקת מאושרת ובריאה והוריה מאוד גאים בה.

השוואה מהירה

שֵׁם גיל כיבוש
אלונה טל 37 שחקנית, זמרת, דוגמנית
מרקוס פראז 41 מוזיקאי, מפיק
טלי פראז 4 תִינוֹק

אלונה טל היא שחקנית מצליחה, זמרת ודוגמנית המוכרת בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות טלוויזיה כמו Supernatural, Veronica Mars ו-Burn Notice. היא גם הופיעה בסרטים כמו צייד המכשפות האחרון והנערה עם קעקוע הדרקון. טל נשואה למוזיקאי והמפיק מרקוס פראז והזוג קיבל את בתם, טלי פראז, ב-2016.

שאלות ותשובות

מה הלאום של אלונה טל?

אלונה טל היא ישראלית. היא נולדה בהרצליה, ישראל בשנת 1983.

איזה סוג של מוזיקה עושה מרקוס פראז?

מרקוס פראז הוא מוזיקאי ומפיק. הוא עושה מגוון של מוזיקה, כולל פופ, רוק ואלקטרוניקה.

מה הגיל של טלי פראז?

טלי פראז היא בת 4. היא נולדה ב-2016.

סיכום

אלונה טל היא שחקנית, זמרת ודוגמנית ישראלית המוכרת בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות טלוויזיה כמו Supernatural, Veronica Mars ו-Burn Notice. היא נשואה למוזיקאי והמפיק מרקוס פראז והזוג קיבל את פני בתם, טלי פראז, בשנת 2016. טלי היא תינוקת מאושרת ובריאה והוריה מאוד גאים בה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן