דף הבית » איך קוראים » מה שמה של הבת של יעל בר זוהר?

מה שמה של הבת של יעל בר זוהר?

מה שמה של הבת של יעל בר זוהר?

מי זו יעל בר זוהר?

יעל בר זוהר היא שחקנית, זמרת ודוגמנית ישראלית. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות הטלוויזיה הישראליות "השיר שלנו" ו"השיר שלנו 2". היא גם הופיעה בסרטים כמו "השיר האחרון" ו"הריקוד האחרון". היא בתם של ראש ממשלת ישראל ז"ל יצחק רבין ורעייתו לאה.

מה שמה של הבת של יעל בר זוהר?

לבתה של יעל בר זוהר קוראים נועה בר זוהר. היא נולדה ב-1995 והיא שחקנית, זמרת ודוגמנית כמו אמה. נועה הופיעה במספר סרטים וסדרות טלוויזיה, ביניהם "השיר שלנו 2" ו"הריקוד האחרון". היא גם דוגמנית מצליחה, לאחר שהופיעה בקמפיינים של מותגים כמו ליוויס ודיזל.

הקריירה של נועה בר זוהר

נועה בר זוהר החלה את דרכה כדוגמנית ב-2011, כשהיא הופיעה בקמפיינים של מותגים כמו ליוויס ודיזל. לאחר מכן היא המשיכה לקריירת משחק, והופיעה במספר סרטים וסדרות טלוויזיה, כולל "השיר שלנו 2" ו"הריקוד האחרון". היא גם הופיעה בקליפים של אמנים כמו עידן רייכל ושלמה ארצי.

החיים האישיים של נועה בר זוהר

נועה בר זוהר היא בתם של יעל בר זוהר וראש ממשלת ישראל המנוח יצחק רבין. היא נכדה של לאה רבין, שהייתה פוליטיקאית ישראלית בולטת ופעילת שלום. נועה נמצאת כעת בזוגיות עם השחקן והזמר הישראלי שי אביבי.

סיכום

בתה של יעל בר זוהר היא נועה בר זוהר, שחקנית, זמרת ודוגמנית. נועה הופיעה במספר סרטים וסדרות טלוויזיה, ביניהם "השיר שלנו 2" ו"הריקוד האחרון". היא גם דוגמנית מצליחה, לאחר שהופיעה בקמפיינים של מותגים כמו ליוויס ודיזל. נועה היא בתם של יעל בר זוהר וראש ממשלת ישראל ז"ל יצחק רבין, ונכדתה של לאה רבין. כיום היא נמצאת במערכת יחסים עם השחקן והזמר הישראלי שי אביבי. למידע נוסף על נועה בר זוהר, בדוק את החיפוש הזה ביוטיוב . הנה כמה נקודות עיקריות שכדאי לזכור על בתה של יעל בר זוהר:

  • קוראים לה נועה בר זוהר
  • היא שחקנית, זמרת ודוגמנית
  • היא הופיעה בסרטים ובסדרות טלוויזיה, כמו גם בקמפיינים למותגים כמו ליווי'ס ודיזל
  • היא בתם של יעל בר זוהר וראש ממשלת ישראל ז"ל יצחק רבין
  • כיום היא בזוגיות עם השחקן והזמר הישראלי שי אביבי

נועה בר זוהר היא שחקנית, זמרת ודוגמנית מצליחה, ובתם של יעל בר זוהר וראש ממשלת ישראל המנוח יצחק רבין. היא הופיעה במספר סרטים וסדרות טלוויזיה, וכן בקמפיינים עבור מותגים כמו ליווי'ס ודיזל. כיום היא בזוגיות עם השחקן והזמר הישראלי שי אביבי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן