דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לאשתו של אילן סבאג?

איך קוראים לאשתו של אילן סבאג?

איך קוראים לאשתו של אילן סבאג?

מי זה אילן סבג?

אילן סבאג הוא יזם, משקיע ופילנתרופ ישראלי. הוא המייסד והמנכ"ל של חברת ההון סיכון, Savag Ventures, ומייסד קרן Savag, המתמקדת ביוזמות חינוך ובריאות. הוא גם מייסד שותף של המועצה הישראלית-אמריקאית, ארגון ללא מטרות רווח המקדם יחסי ישראל-אמריקאים. אילן סבאג הוא איש עסקים מצליח ביותר, לאחר שעשה הון בתעשיית הטכנולוגיה. הוא השקיע במספר חברות, כולל גוגל, פייסבוק ואובר. הוא גם פילנתרופ, לאחר שתרם מיליוני דולרים למטרות שונות.

מיהי אשתו של אילן סבאג?

אילן סבג נשוי לאשתו טלי סבג. טלי היא יזמית ופילנתרופית ישראלית-אמריקאית. היא המייסדת המשותפת של המועצה הישראלית-אמריקאית והמייסדת המשותפת של קרן סאבאג. היא גם המייסדת של קרן טלי סבאג, המתמקדת ביוזמות חינוך ובריאות. טלי היא אשת עסקים מצליחה מאוד, שעשתה הון בתעשיית הטכנולוגיה. היא השקיעה במספר חברות, כולל גוגל, פייסבוק ואובר. היא גם פילנתרופית, לאחר שתרמה מיליוני דולרים למטרות שונות.

החינוך של טלי

טלי סבאג היא בעלת תואר ראשון במנהל עסקים מאוניברסיטת קליפורניה, ברקלי. היא גם בעלת תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת קליפורניה, לוס אנג'לס.

הקריירה של טלי

טלי סבאג היא המייסדת המשותפת של המועצה הישראלית-אמריקאית והמייסדת המשותפת של קרן סאבאג. היא גם המייסדת של קרן טלי סבאג, המתמקדת ביוזמות חינוך ובריאות. טלי היא אשת עסקים מצליחה מאוד, שעשתה הון בתעשיית הטכנולוגיה. היא השקיעה במספר חברות, כולל גוגל, פייסבוק ואובר. היא גם פילנתרופית, לאחר שתרמה מיליוני דולרים למטרות שונות.

הפילנתרופיה של טלי

טלי סבאג היא פילנתרופית, שתרמה מיליוני דולרים למטרות שונות. היא מייסדת שותפה של קרן סבאג, המתמקדת ביוזמות חינוך ובריאות. היא גם המייסדת של קרן טלי סבג, המתמקדת ביוזמות חינוך ובריאות.

השוואה מהירה

אילן סבאג טלי סבאג
מייסד ומנכ"ל Savag Ventures מייסדת קרן טלי סבג
מייסד שותף של המועצה הישראלית-אמריקאית מייסד שותף של המועצה הישראלית-אמריקאית
תואר ראשון במנהל עסקים מאוניברסיטת ברקלי תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת לוס אנג'לס
מושקע בגוגל, פייסבוק ואובר מושקע בגוגל, פייסבוק ואובר
תרם מיליוני דולרים למטרות שונות תרם מיליוני דולרים למטרות שונות

אילן וטלי סבג הם שניהם יזמים ופילנתרופים מצליחים ביותר. שניהם השקיעו במספר חברות, כולל גוגל, פייסבוק ואובר. שניהם תרמו מיליוני דולרים למטרות שונות.

שאלות ותשובות

מה השווי הנקי של אילן סבג?

הונו של אילן סבאג מוערך בכמיליארד דולר.

מה השווי הנקי של טלי סבאג?

שוויה הנקי של טלי סבאג מוערך בכ-500 מיליון דולר.

מהי קרן סאבאג?

קרן סבג היא עמותה ללא מטרות רווח שהוקמה על ידי אילן וטלי סבג. הוא מתמקד ביוזמות חינוך ובריאות.

מהי קרן טלי סבג?

קרן טלי סבג היא עמותה ללא מטרות רווח שהוקמה על ידי טלי סבג. הוא מתמקד ביוזמות חינוך ובריאות. לסיכום, אילן וטלי סבג הם זוג מצליח מאוד. שניהם יזמים, משקיעים ופילנתרופים. שניהם השקיעו במספר חברות, כולל גוגל, פייסבוק ואובר. שניהם תרמו מיליוני דולרים למטרות שונות. הונו של אילן סבאג מוערך בכמיליארד דולר, בעוד שהשווי הנקי של טלי סבאג מוערך בכ-500 מיליון דולר. שניהם המייסדים המשותפים של המועצה הישראלית-אמריקאית, ולשניהם יש קרנות משלהם, קרן סבאג וקרן טלי סבאג, המתמקדות ביוזמות חינוך ובריאות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן