דף הבית » איך קוראים » איך אתה יודע את שמה של שחקנית פורנט?

איך אתה יודע את שמה של שחקנית פורנט?

איך אתה יודע את שמה של שחקנית פורנט?

מי היא שחקנית פורנט?

שחקנית פורנט היא שחקנית ילידת צרפת אשר נמצאת בתעשיית הבידור למעלה משני עשורים. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסרטים "מלון גרנד בודפשט", "האמן" ו"נאום המלך". היא גם הופיעה בתוכניות טלוויזיה כמו "המשרד" ו"המפץ הגדול". שמה האמיתי הוא מריון קוטילארד והיא נולדה בפריז, צרפת ב-1975.

אילו תפקידים שיחקה שחקנית פורנט?

שחקנית פורנט שיחקה במגוון תפקידים הן בקולנוע והן בטלוויזיה. היא הייתה גברת מובילה בקומדיות רומנטיות כמו "Love Actually" ו-"The Holiday". היא גם הייתה נבל בסרטי פעולה כמו "התחיל" ו"האביר האפל עולה". היא גם שיחקה במגוון תפקידי משנה בסרטים כמו "חצות בפריז" ו"משחק החיקוי".

באילו פרסים זכתה שחקנית פורנט?

שחקנית פורנט זכתה בפרסים רבים על עבודתה בקולנוע ובטלוויזיה. היא זכתה בפרס אוסקר לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד ראשי על הופעתה בסרט "La Vie en Rose". היא גם זכתה בפרס גלובוס הזהב לשחקנית הטובה ביותר בסרט – מוזיקלי או קומדיה על הופעתה ב"האמן". היא גם זכתה בפרס BAFTA לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד ראשי על הופעתה ב"נאום המלך".

באילו סרטים נוספים הופיעה שחקנית פורנט?

שחקנית פורנט הופיעה במגוון סרטים לאורך הקריירה שלה. היא הופיעה בסרטים "אויבי הציבור", "חלודה ועצם", "תשע", "הדבקה", "האביר האפל עולה", "ההתחלה", "חצות בפריז", "משחק החיקוי", "החיקוי". Holiday", "Love Actually", "The Grand Budapest Hotel" ו-"The Artist".

באילו עוד תוכניות טלוויזיה הופיעה שחקנית פורנט?

שחקנית פורנט הופיעה גם במגוון תוכניות טלוויזיה לאורך הקריירה שלה. היא הופיעה בתוכניות "The Office", "The Big Bang Theory", "Glee", "30 Rock", "The Mindy Project", "Modern Family" ו-"Saturday Night Live".

לאילו פרסים נוספים הייתה שחקנית פורנט מועמדת?

שחקנית פורנט הייתה מועמדת לפרסים רבים במהלך הקריירה שלה. היא הייתה מועמדת לפרסי אוסקר על הופעותיה בסרטים "La Vie en Rose", "Nine" ו"Rust and Bone". היא גם הייתה מועמדת לפרסי גלובוס הזהב על הופעותיה ב-"The Artist", "Nine" ו-"Rust and Bone". היא גם הייתה מועמדת לפרסי BAFTA על הופעותיה ב"נאום המלך", "האמן" ו"תשע".

סיכום

שחקנית פורנט היא שחקנית ילידת צרפת אשר נמצאת בתעשיית הבידור למעלה משני עשורים. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסרטים "מלון גרנד בודפשט", "האמן" ו"נאום המלך". היא גם הופיעה בתוכניות טלוויזיה כמו "המשרד" ו"המפץ הגדול". היא זכתה בפרסים רבים על עבודתה בקולנוע ובטלוויזיה, כולל פרס אוסקר לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד ראשי על הופעתה בסרט "La Vie en Rose". היא גם הופיעה במגוון סרטים ותוכניות טלוויזיה לאורך הקריירה שלה. היא הייתה מועמדת לפרסים רבים במהלך הקריירה שלה, כולל פרסי אוסקר, פרסי גלובוס הזהב ופרסי BAFTA.

שאלות ותשובות

מה השם האמיתי של שחקנית פורנט?

שמה האמיתי של השחקנית פורנט הוא מריון קוטילארד.

באילו סרטים הופיעה שחקנית פורנט?

שחקנית פורנט הופיעה בסרטים "אויבי ציבור", "חלודה ועצם", "תשע", "הדבקה", "האביר האפל עולה", "ההתחלה", "חצות בפריז", "משחק החיקוי", "The Holiday", "Love Actually", "The Grand Budapest Hotel" ו-"The Artist".

באילו פרסים זכתה שחקנית פורנט?

שחקנית פורנט זכתה בפרס אוסקר לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד ראשי על הופעתה בסרט "La Vie en Rose". היא גם זכתה בפרס גלובוס הזהב לשחקנית הטובה ביותר בסרט – מוזיקלי או קומדיה על הופעתה ב"האמן". היא גם זכתה בפרס BAFTA לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד ראשי על הופעתה ב"נאום המלך".

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן