דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבתה של טלי מורנו?

איך קוראים לבתה של טלי מורנו?

איך קוראים לבתה של טלי מורנו?

מי זאת טלי מורנו?

טלי מורנו היא שחקנית, זמרת ומנחת טלוויזיה ישראלית. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות הטלוויזיה הישראליות "השיר שלנו" ו"השיר שלנו 2". היא גם זמרת פופולרית, לאחר שהוציאה כמה אלבומים וסינגלים. טלי היא מגישה בתוכנית הטלוויזיה הישראלית "The Voice Israel" משנת 2013.

הקריירה של טלי מורנו

טלי מורנו החלה את דרכה כזמרת, והוציאה את אלבומה הראשון בשנת 1998. לאחר מכן היא המשיכה לככב בסדרות הטלוויזיה הישראליות "השיר שלנו" ו"השיר שלנו 2". היא גם הופיעה במספר סרטים, כולל "הבועה" ו"החוב". טלי היא מגישה בתוכנית הטלוויזיה הישראלית "The Voice Israel" משנת 2013.

החיים האישיים של טלי מורנו

טלי מורנו נשואה לשחקן והבמאי הישראלי, יוסי פולק. לזוג שני ילדים, בת בשם נועה ובן בשם יואב. טלי ויוסי נשואים משנת 2004.

איך קוראים לבתה של טלי מורנו?

לבתה של טלי מורנו קוראים נועה. נועה הוא שם פופולרי בישראל, ופירושו בעברית "תנועה" או "תנועה". נועה הוא גם שמה של דמות בתנ"ך, שהייתה בתו של זכריה הנביא. נועה היא ילדה פעילה ויוצאת חוץ, ואוהבת לרקוד ולשיר. היא הופיעה בכמה מקליפים של אמה, ולעתים קרובות היא נראית מלווה את אמה על שטיחים אדומים ואירועים אחרים. נועה היא גם שחקנית שאפתנית, והיא הופיעה במספר תוכניות טלוויזיה ישראליות. היא גם הופיעה בסרטים "הבועה" ו"החוב". נועה היא שם פופולרי בישראל, והוא משמש לעתים קרובות לכבוד זכרה של בתו של הנביא זכריה. הבת של טלי מורנו היא עדות לכוחו של השם הזה, והיא בטוח תטביע את חותמה בעולם.

סיכום

טלי מורנו היא שחקנית, זמרת ומנחת טלוויזיה ישראלית. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות הטלוויזיה הישראליות "השיר שלנו" ו"השיר שלנו 2". טלי מגישה בתוכנית הטלוויזיה הישראלית "The Voice Israel" משנת 2013. טלי נשואה לשחקן והבמאי הישראלי, יוסי פולק, ולזוג שני ילדים, בת בשם נועה ובן בשם יואב. נועה הוא שם פופולרי בישראל, ופירושו בעברית "תנועה" או "תנועה". נועה היא ילדה פעילה ויוצאת חוץ, ואוהבת לרקוד ולשיר. היא הופיעה בכמה מקליפים של אמה, ולעתים קרובות היא נראית מלווה את אמה על שטיחים אדומים ואירועים אחרים. למידע נוסף על טלי מורנו ובתה, נועה, בקר ביוטיוב או בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן