דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבתה הראשונה של בר רפאלי?

איך קוראים לבתה הראשונה של בר רפאלי?

איך קוראים לבתה הראשונה של בר רפאלי?

מי זאת בר רפאלי?

בר רפאלי היא דוגמנית, מנחת טלוויזיה, שחקנית ואשת עסקים ישראלית. היא הייתה דוגמנית השער של גיליון בגדי הים של Sports Illustrated לשנת 2009 ונבחרה במקום הראשון ברשימת Hot 100 של מגזין מקסים לשנת 2012. רפאלי הופיעה בקמפיינים של מותגי האופנה Castro, Piaget SA, Escada, Passionata והארלי. היא גם שימשה כמנחה של אקס פקטור ישראל, וכשופטת ב-Israel's Got Talent.

משפחתה של בר רפאלי

בר רפאלי נשואה לעדי עזרא, איש עסקים ישראלי. לזוג שתי בנות, ליב (נולדה ב-11 באוגוסט 2016) ואלה (נולדה ב-20 באוקטובר 2017).

בתה הראשונה של בר רפאלי

לבתה הראשונה של בר רפאלי קוראים ליב. ליב הוא שם עברי שפירושו "חיים" או "לב". זוהי גם גרסה מקוצרת של השם אוליביה. ליב הוא שם פופולרי בישראל, והוא פופולרי גם בארצות הברית.

הבת השנייה של בר רפאלי

לבתה השנייה של בר רפאלי קוראים אל. Elle הוא שם צרפתי שפירושו "היא" או "היא". זוהי גם גרסה מקוצרת של השם אלינור. Elle הוא שם פופולרי בישראל, והוא פופולרי גם בארצות הברית.

הקריירה של בר רפאלי

בר רפאלי החלה את קריירת הדוגמנות שלה בגיל 8, כשהוצגה בפרסומת לחנות בגדים מקומית. היא המשיכה והפכה לאחת הדוגמניות המצליחות בישראל. היא הופיעה בקמפיינים של מותגי האופנה Castro, Piaget SA, Escada, Passionata והארלי. היא גם שימשה כמנחה של אקס פקטור ישראל, וכשופטת ב-Israel's Got Talent. בנוסף לקריירת הדוגמנות שלה, רפאלי הופיעה גם במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה. היא הופיעה בסרטים סשן, כידון וקירות. היא גם הופיעה בתוכניות הטלוויזיה Pick Up, The Amazing Race Israel ו-The X Factor Israel.

סיכום

בר רפאלי היא דוגמנית, מנחת טלוויזיה, שחקנית ואשת עסקים ישראלית. היא נשואה לעדי עזרא, ולזוג שתי בנות, ליב ואלה. ליב הוא שם עברי שפירושו "חיים" או "לב", ואלה הוא שם צרפתי שמשמעותו "היא" או "היא". לרפאלי הייתה קריירת דוגמנות מצליחה, כשהיא הופיעה בקמפיינים של מותגי האופנה קסטרו, פיאז'ה SA, Escada, Passionata והארלי. היא גם הופיעה במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה. למידע נוסף על בר רפאלי, בדוק את החיפוש הזה ביוטיוב ומצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן