דף הבית » איך קוראים » מה שמו של הגיטריסט של קווין?

מה שמו של הגיטריסט של קווין?

מה שמו של הגיטריסט של קווין?

גיטריסט המלכה: בריאן מיי

קווין היא אחת מלהקות הרוק האיקוניות ביותר בכל הזמנים, והגיטריסט שלהן, בריאן מיי, הוא חלק בלתי נפרד מהסאונד שלהן. בריאן מיי מנגן עם קווין מאז הקמת הלהקה ב-1970, והשפיע רבות על הסאונד של הלהקה.בריאן מיי ידוע בסגנון הנגינה הייחודי שלו בגיטרה, המשלב אלמנטים של גיטרה קלאסית, בלוז ורוק. הוא ידוע גם בזכות השימוש שלו בבר טרמולו, בו הוא משתמש כדי ליצור אפקט ויברטו ייחודי. מיי ידוע גם בשימוש שלו בטכניקת "הקשה", הכוללת הקשה על המיתרים עם הפיק תוך כדי נגינה. הנגינה של מיי בגיטרה זכתה לשבחים על ידי רבים מעמיתיו, כולל ג'ימי פייג', אדי ואן חאל וסלאש. הוא גם צוטט כהשפעה על ידי גיטריסטים מודרניים רבים, כגון ג'ון פטרוצ'י וג'ו סאטריאני. למאי הייתה גם השפעה גדולה על כתיבת השירים של קווין. הוא כתב כמה מהשירים האייקוניים ביותר של הלהקה, כולל "Bohemian Rhapsody", "We Will Rock You" ו-"Crazy Little Thing Called Love". הוא גם כתב כמה מהבלדות הפופולריות ביותר של הלהקה, כמו "אהבת חיי" ו"מי רוצה לחיות לנצח".

הציוד של בריאן מיי

בריאן מיי ידוע בשימוש שלו במגוון גיטרות ומגברים. הוא מזוהה יותר מכל עם הגיטרה המיוחדת שלו, הספיישל האדום, שבנה בעצמו בתחילת שנות ה-70. הוא גם משתמש במגוון גיטרות אחרות, כולל פנדר סטרטוקאסטר וגיבסון לס פול. מיי ידוע גם בשימוש שלו במגוון מגברים, כולל Vox AC30 ו-Marshall JCM800. הוא ידוע גם בשימוש שלו במגוון דוושות אפקטים, כולל דוושת דיסטורשן Boss DS-1 ודוושת Vox wah-wah.

השוואה מהירה

גיטריסט סִגְנוֹן שירים בולטים
בריאן מאי קלאסי, בלוז, רוק רפסודיה בוהמית, We Will Rock You, Crazy Little Thing שנקרא אהבה
ג'ימי פייג' בלוז, רוק, פולק Stairway to Heaven, Kashmir, Whole Lotta Love
אדי ואן חאל רוק, הארד רוק, היב מטאל התפרצות, קפיצה, פנמה
קו נטוי רוק, הארד רוק, היב מטאל Sweet Child O' Mine, Paradise City, November Rain

סגנון הנגינה בגיטרה של בריאן מיי הוא ייחודי והשפיע על גיטריסטים מודרניים רבים. השימוש שלו בטרמולו בר ובטכניקת ההקשה זכו לחיקוי נרחב על ידי גיטריסטים רבים. גם לכתיבת השירים שלו הייתה השפעה גדולה על הצליל של קווין, ונגינת הגיטרה שלו זכתה לשבחים רבים מעמיתיו.

דעה אישית

אני מעריץ של קווין מאז שהייתי ילד, ונגינת הגיטרה של בריאן מיי תמיד הייתה חלק מרכזי מהסאונד של הלהקה. סגנון הנגינה הייחודי שלו השפיע על הרבה גיטריסטים מודרניים, וכתיבת השירים שלו השפיעה רבות על הסאונד של הלהקה. אני חושב שבריאן מיי הוא אחד הגיטריסטים הכי לא מוערכים בכל הזמנים, ואין להכחיש את ההשפעה שלו על הסאונד של קווין.

סיכום

בריאן מיי הוא אחד הגיטריסטים האיקוניים ביותר בכל הזמנים, ואין להכחיש את ההשפעה שלו על הצליל של קווין. סגנון הנגינה הייחודי שלו השפיע על הרבה גיטריסטים מודרניים, וכתיבת השירים שלו השפיעה רבות על הסאונד של הלהקה. השימוש שלו בטרמולו בר ובטכניקת ההקשה זכו לחיקוי נרחב על ידי גיטריסטים רבים. אם אתם מחפשים גיטריסט איקוני להאזין לו, בריאן מיי הוא בהחלט אחד שכדאי לכם לבדוק. למידע נוסף על בריאן מיי ועבודתו עם קווין, עיין ברשימת ההשמעה הזו של YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן