דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לאחיה של בר רפאלי?

איך קוראים לאחיה של בר רפאלי?

איך קוראים לאחיה של בר רפאלי?

מי זאת בר רפאלי?

בר רפאלי היא דוגמנית, מנחת טלוויזיה, שחקנית ואשת עסקים ישראלית. היא נולדה בהוד השרון, ישראל, בשנת 1985 והיא אחת הדוגמניות המצליחות בעולם. היא הופיעה על שערי מגזינים כמו Elle, GQ ומקסים, והופיעה בקמפיינים של מותגים כמו Escada, Gap וסמסונג. רפאלי גם הנחתה תוכניות טלוויזיה כמו אקס פקטור ישראל ואקס פקטור גרמניה.

חייה המוקדמים של בר רפאלי

רפאלי נולדה למשפחה יהודית בהוד השרון, ישראל. אביה, רפי רפאלי, הוא יזם ישראלי ואמה, ציפי, דוגמנית. יש לה שני אחים, אחות בשם חן ואח בשם דוד. רפאלי החלה לדגמן בגיל שמונה והופיעה בקמפיינים של מותגים כמו קסטרו ופילפל.

הקריירה של בר רפאלי

הקריירה של רפאלי התעוררה ב-2005 כשהוצגה בגיליון בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד. היא גם הופיעה בקמפיינים של מותגים כמו Escada, Gap וסמסונג. רפאלי גם הנחתה תוכניות טלוויזיה כמו אקס פקטור ישראל ואקס פקטור גרמניה. מלבד הדוגמנות והאירוח, רפאלי הופיעה גם בסרטים כמו סשן וכידון.

החיים האישיים של בר רפאלי

רפאלי נשואה לאיש העסקים הישראלי עדי עזרא. לזוג שני ילדים, בת בשם ליב ובן בשם אל. רפאלי מקורבת גם לאחיה, חן ודוד.

איך קוראים לאחיה של בר רפאלי?

לאחיה של בר רפאלי קוראים דוד רפאלי. הוא יזם ומייסד משותף של חברת הסטארטאפ הישראלית MyCheck. הוא גם המייסד של חברת הטכנולוגיה הישראלית, UpWest Labs.

שאלות ותשובות

מה הגיל של בר רפאלי?

בר רפאלי בת 35. היא נולדה ב-1985.

איפה נולדה בר רפאלי?

בר רפאלי נולדה בהוד השרון, ישראל.

מה עיסוקו של אחיה של בר רפאלי?

אחיה של בר רפאלי, דוד רפאלי, הוא יזם. הוא המייסד המשותף של חברת הסטארטאפ הישראלית, MyCheck, ומייסד חברת הטכנולוגיה הישראלית, UpWest Labs.

מה מצבה המשפחתי של בר רפאלי?

בר רפאלי נשואה לאיש העסקים הישראלי עדי עזרא. לזוג שני ילדים, בת בשם ליב ובן בשם אל.

סיכום

בר רפאלי היא דוגמנית, מנחת טלוויזיה, שחקנית ואשת עסקים ישראלית. היא נולדה בהוד השרון, ישראל, בשנת 1985 והיא אחת הדוגמניות המצליחות בעולם. יש לה שני אחים, אחות בשם חן ואח בשם דוד. רפאלי נשואה לאיש העסקים הישראלי עדי עזרא ולהם שני ילדים. אחיה, דוד רפאלי, הוא יזם ומייסד שותף של חברת הסטארטאפ הישראלית MyCheck. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן