דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבתה של בר רפאלי?

איך קוראים לבתה של בר רפאלי?

איך קוראים לבתה של בר רפאלי?

מי זאת בר רפאלי?

בר רפאלי היא דוגמנית, מנחת טלוויזיה, שחקנית ואשת עסקים ישראלית. היא נולדה ב-1985 וידועה בעיקר בזכות עבודת הדוגמנות שלה והיותה דוגמנית השער של גיליון בגדי הים של Sports Illustrated לשנת 2009. היא גם הופיעה בקמפיינים של מותגים כמו Escada, Gap, Samsung וקסטרו. רפאלי גם הנחתה מספר תוכניות טלוויזיה, ביניהן אקס פקטור ישראל, והנחתה את האירוויזיון בשנת 2019. יש לה קו אופנה משלה, Under.me, והיא השגרירה העולמית של מותג האופנה, לוגנר.

איך קוראים לבתה של בר רפאלי?

בר רפאלי ובעלה, עדי עזרא, קיבלו את בתם הראשונה, ליב, באוגוסט 2016. ליב הוא שם עברי שמשמעותו "לב" או "חיים". בני הזוג קיבלו את פני בתם השנייה, Elle, באוקטובר 2018. Elle הוא שם צרפתי שפירושו "היא".

איך נראית ליב?

ליב היא ילדה קטנה ויפה עם המראה המהמם של אמה. יש לה שיער ארוך וכהה ועיניים כחולות בהירות. לעתים קרובות היא נראית לובשת בגדים ואביזרים אופנתיים, בדיוק כמו אמה.

איך נראית אל?

אל היא ילדה קטנה ויפה עם המראה המדהים של אמה. יש לה שיער ארוך וכהה ועיניים כחולות בהירות. לעתים קרובות היא נראית לובשת בגדים ואביזרים אופנתיים, בדיוק כמו אמה.

איפה אני יכול לראות תמונות של ליב ואלה?

בר רפאלי מרבה לפרסם תמונות של בנותיה בחשבון האינסטגרם שלה. אפשר למצוא גם תמונות של ליב ואלה בחשבון האינסטגרם של בעלה. ישנם גם סרטוני יוטיוב רבים המציגים את שתי הבנות, אותם תוכלו למצוא בחיפוש "ליב ואלה רפאלי".

האם ליב ואלה רפאלי תאומות?

לא, ליב ואלה לא תאומות. ליב נולדה באוגוסט 2016 ואלה נולדה באוקטובר 2018, מה שהופך אותם להפרש של שנתיים בגיל.

בר רפאלי היא אמא גאה לשתי בנות יפות, ליב ואלה. אם תרצו לראות תמונות של שתי הבנות, תוכלו למצוא אותן בחשבונות האינסטגרם של בר רפאלי ובעלה וב-YouTube.

צפו בסרטונים של ליב ואלה רפאלי ביוטיוב

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן