דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבתה של בר רפאלי?

איך קוראים לבתה של בר רפאלי?

איך קוראים לבתה של בר רפאלי?

מי זאת בר רפאלי?

בר רפאלי היא דוגמנית, מנחת טלוויזיה, שחקנית ואשת עסקים ישראלית. היא הייתה דוגמנית השער של גיליון בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד 2009 ונבחרה במקום הראשון ברשימת ה-100 החמים של מגזין מקסים לשנת 2012. רפאלי הופיעה בקמפיינים של מותגי אופנה ויופי כמו Escada, Piaget SA, Chanel, Ralph Lauren, Desigual, אנדרו מארק, הארלי ו-Rampage.

איך קוראים לבתה של בר רפאלי?

בר רפאלי ובעלה עדי עזרא קיבלו את ילדם הראשון, בת, באוגוסט 2016. בני הזוג קראו לבתם ליב. ליב הוא שם עברי שפירושו "לב" או "חיים".

חיי המשפחה של בר רפאלי

בר רפאלי ועדי עזרא נישאו בטקס יהודי מסורתי בישראל בספטמבר 2015. בני הזוג קיבלו את בנם השני, בנם, במרץ 2018. הם קראו לו אל. לרפאלי ולעזרא יש גם בת, ליב, שנולדה באוגוסט 2016.

הקריירה של בר רפאלי

רפאלי החלה את קריירת הדוגמנות שלה בגיל 8 חודשים, כשהיא הופיעה בפרסומות. מאז היא הופיעה בקמפיינים של מותגי אופנה ויופי כמו Escada, Piaget SA, Chanel, Ralph Lauren, Desigual, Andrew Marc, Hurley ו-Rampage. רפאלי הייתה דוגמנית השער של גיליון בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד לשנת 2009 ונבחרה למקום הראשון ברשימת ה-100 החמים של מגזין מקסים לשנת 2012.

החיים האישיים של בר רפאלי

רפאלי היא תומכת נלהבת של זכויות בעלי חיים וצמחונית מגיל 12. היא גם תומכת הגנת הסביבה וחברה בארגון גרין גלוב. רפאלי היא גם פילנתרופית והייתה מעורבת במטרות צדקה שונות, כולל התוכנית לאיכות הסביבה של האו"ם והקרן הישראלית לסרטן ילדים.

דעה אישית

בר רפאלי היא אישה מעוררת השראה שזכתה להצלחה הן בחייה המקצועיים והן בחייה האישיים. היא מהווה מודל לחיקוי עבור נשים צעירות רבות, ומראה להן שאפשר לנהל קריירה מצליחה וחיי משפחה מאושרים. רפאלי היא גם פילנתרופית ואשת סביבה, שמראה שאפשר לעשות שינוי בעולם.

שאלות ותשובות

איך קוראים לבתה של בר רפאלי?

לבתה של בר רפאלי קוראים ליב.

איך קוראים לבנה של בר רפאלי?

לבנה של בר רפאלי קוראים אלה.

איך קוראים לבעלה של בר רפאלי?

לבעלה של בר רפאלי קוראים עדי עזרא.

באילו ארגוני צדקה עוסקת בר רפאלי?

בר רפאלי מעורבת בתוכנית הסביבה של האו"ם ובקרן הישראלית לסרטן ילדים.

סיכום

בר רפאלי היא דוגמנית, מנחת טלוויזיה, שחקנית ואשת עסקים ישראלית. היא נשואה לעדי עזרא ולזוג שני ילדים, בת בשם ליב ובן בשם אלה. רפאלי היא תומכת זכויות בעלי חיים והגנת הסביבה ומעורבת במטרות צדקה שונות. היא אישה מעוררת השראה שזכתה להצלחה הן בחייה המקצועיים והן בחייה האישיים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן