דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבתה השנייה של בר רפאלי?

איך קוראים לבתה השנייה של בר רפאלי?

איך קוראים לבתה השנייה של בר רפאלי?

הבת השנייה של בר רפאלי

בר רפאלי היא דוגמנית, מנחת טלוויזיה ושחקנית ישראלית. היא אחת הדוגמניות המצליחות בעולם, לאחר שהופיעה על שערי מגזינים כמו Elle, GQ וספורטס אילוסטרייטד. רפאלי היא גם מנחת טלוויזיה והופיעה בתוכניות כמו אקס פקטור ישראל והטופ מודל הבאה של גרמניה. רפאלי נשואה לעדי עזרא, איש עסקים ישראלי, ולזוג יש שתי בנות משותפות. לבתה השנייה של רפאלי קוראים ליב. ליב נולד באוגוסט 2016 והוא הילד השני של בני הזוג.

הקריירה של בר רפאלי

רפאלי החלה את קריירת הדוגמנות שלה בגיל 15 כאשר התגלתה על ידי סוכנות דוגמנות. היא זכתה במהירות לתהילה והפכה לאחת הדוגמניות המבוקשות בעולם. היא הופיעה על שערי מגזינים כמו Elle, GQ ו-Sports Illustrated. רפאלי הופיעה גם בקמפיינים של מותגים כמו Escada, Gap ו-Chanel. רפאלי הופיעה גם בסרטים ובתוכניות טלוויזיה. היא הופיעה בסרטים כמו Session ו- Kidon ובתוכניות טלוויזיה כמו אקס פקטור ישראל והטופ מודל הבאה של גרמניה.

חיי המשפחה של בר רפאלי

רפאלי נשואה לעדי עזרא, איש עסקים ישראלי. לזוג שתי בנות משותפות, ליב ואלה. ליב נולדה באוגוסט 2016 ואלה נולדה באוקטובר 2018. רפאלי קרובה מאוד למשפחתה ולעתים קרובות מפרסמת תמונות של בנותיה בחשבונות המדיה החברתית שלה. היא גם פעילה מאוד בפעילות צדקה ודוברת ארגון הצדקה הישראלי "לתת".

השווי הנקי של בר רפאלי

לרפאלי שווי נקי מוערך של 20 מיליון דולר. היא הרוויחה את עושרה באמצעות קריירת הדוגמנות המצליחה שלה והופעותיה בטלוויזיה ובקולנוע. היא גם מרוויחה כסף מהחסויות והחסויות שלה.

סיכום

בר רפאלי היא דוגמנית, מנחת טלוויזיה ושחקנית ישראלית. היא אחת הדוגמניות המצליחות בעולם, לאחר שהופיעה על שערי מגזינים כמו Elle, GQ וספורטס אילוסטרייטד. רפאלי נשואה לעדי עזרא, איש עסקים ישראלי, ולזוג שתי בנות משותפות. לבתה השנייה של רפאלי קוראים ליב והיא נולדה באוגוסט 2016. רפאלי קרובה מאוד למשפחתה ומרבה לפרסם תמונות של בנותיה בחשבונות המדיה החברתית שלה. היא גם פעילה מאוד בפעילות צדקה ודוברת ארגון הצדקה הישראלי "לתת". לרפאלי שווי נקי מוערך של 20 מיליון דולר.

סיכום

בר רפאלי היא דוגמנית, מנחת טלוויזיה ושחקנית ישראלית שהיא אחת הדוגמניות המצליחות בעולם. היא נשואה לעדי עזרא ולזוג שתי בנות משותפות, ליב ואלה. ליב נולדה באוגוסט 2016. רפאלי קרובה מאוד למשפחתה ופעילה בפעילות צדקה. יש לה שווי נקי מוערך של 20 מיליון דולר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן