דף הבית » איך קוראים » מה שמו של סרט המיניונים החדש?

מה שמו של סרט המיניונים החדש?

מה שמו של סרט המיניונים החדש?

מה שמו של סרט המיניונים החדש?

המיניונים חוזרים! לאחר ההצלחה של שני הסרטים הראשונים, Illumination Entertainment מוציאה פרק שלישי של הזיכיון של Minions. הסרט החדש נקרא "Minions: The Rise of Gru" והוא אמור לצאת לאקרנים ביולי 2021. המיניונים הם קבוצה של יצורים קטנים, צהובים ושובבים שהופיעו לראשונה בסרט "Despicable Me" משנת 2010. מהר מאוד הם הפכו לחביבי המעריצים ומאז כיכבו בשני סרטים משלהם, "Minions" (2015) ו"Despicable Me 3" (2017).

העלילה של סרט המיניונים החדש

הסרט החדש של המיניונים עוקב אחר סיפורם של גרו, נבל העל לשעבר שהפך לבחור טוב, ושלוש בנותיו המאומצות. גרו הוא כעת אב חד הורי והוא נאבק לאזן בין האחריות שלו כאבא לבין הרצון שלו להיות נבל מצליח. המיניונים, בינתיים, נמצאים במשימה למצוא מאסטר חדש. הם נתקלים בנבל חדש מסתורי ועוצמתי בשם בלתזאר בראט, שנחוש להשתלט על העולם. גרו והמיניונים חייבים לחבור כדי לעצור את בראט ולהציל את העולם.

הדמויות בסרט המיניונים החדשים

הסרט החדש של המיניונים כולל צוות כוכבים. סטיב קארל חוזר בתור גרו, בעוד קריסטן ווייג מדבבת את אחותו התאומה דרו שאבדה זה מכבר. המיניונים מדובב על ידי פייר קופין, אשר גם מדבב את הדמויות האחרות בזיכיון Despicable Me. חברי צוות אחרים כוללים את טאראג'י פ. הנסון בתפקיד בלתזאר בראט הנבל, ג'ני סלייט בתור מושא האהבה של גרו, וג'ולי אנדרוז בתור אמו של גרו.

תאריך היציאה של סרט המיניונים החדש

הסרט החדש של המיניונים אמור לצאת לאקרנים ב-2 ביולי 2021. הוא ישוחרר בפורמטים דו-ממדיים וגם בפורמטים תלת-ממדיים.

שאלות ותשובות

ש: מי הנבל בסרט המיניונים החדש?

ת: הנבל בסרט המיניונים החדש הוא בלתזאר בראט, שמדובב על ידי טאראג'י פ. הנסון.

ש: מי מדבב את המיניונים בסרט החדש?

ת: המיניונים מדובב על ידי פייר קופין, שגם מדבב את הדמויות האחרות בזכיינית Despicable Me.

ש: מתי ישוחרר סרט המיניונים החדש?

ת: הסרט החדש של המיניונים אמור לצאת לאקרנים ב-2 ביולי 2021. הוא ישוחרר בפורמטים דו-ממדיים וגם בפורמטים תלת-ממדיים.

סיכום

הסרט החדש של המיניונים, שכותרתו "מיניונים: עלייתו של גרו", אמור לצאת לאקרנים ביולי 2021. הסרט עוקב אחר סיפורו של גרו, נבל העל לשעבר שהפך לבחור טוב, ושלוש בנותיו המאומצות כשהן חוברות ל- מיניונים לעצור נבל חדש ועוצמתי. הסרט כולל צוות כוכבים, כולל סטיב קארל, קריסטן וויג, טאראג'י פ. הנסון וג'ני סלייט. המיניונים מדובב על ידי פייר קופין. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן