דף הבית » איך קוראים » מה שמו של סרט ספיידרמן החדש?

מה שמו של סרט ספיידרמן החדש?

מה שמו של סרט ספיידרמן החדש?

מה שמו של סרט ספיידרמן החדש?

היקום הקולנועי של מארוול אמור להוציא את הפרק האחרון שלו בזיכיון ספיידרמן בשנת 2021. הסרט נקרא Spider-Man: No Way Home והוא אמור לצאת לאקרנים ב-17 בדצמבר 2021. זה יהיה הפרק השלישי ב- סדרת ספיידרמן, בעקבות ספיידרמן: השיבה הביתה וספיידרמן: רחוק מהבית. את הסרט יביים ג'ון ווטס, שגם ביים את שני הסרטים הראשונים בסדרה. בסרט יככבו טום הולנד בתפקיד פיטר פרקר/ספיידרמן, זנדאיה בתפקיד MJ, ג'ייקוב בטאלון בתפקיד נד לידס, מריסה טומיי בתפקיד דודה מיי, וטוני רבולורי בתפקיד פלאש תומפסון. הסרט יכלול גם את בנדיקט קמברבאץ' בתור דוקטור סטריינג', ג'יימי פוקס בתור אלקטרו, אלפרד מולינה בתור דוקטור תמנון, וטובי מגווייר ואנדרו גארפילד בתור פיטר פרקר/ספיידרמן משני הסרטים הקודמים.

מהי העלילה של הסרט?

עלילת הסרט עדיין לא ידועה, אך משערים שהסרט יכלול את הרב-יקום. המשמעות היא שהסרט יכלול גרסאות מרובות של ספיידרמן מיקום שונה. משערים גם שהסרט יכלול את שובו של דוקטור אוקטופוס, שנראה לאחרונה בספיידרמן 2.

מהו צוות השחקנים של הסרט?

בסרט יככבו טום הולנד בתפקיד פיטר פרקר/ספיידרמן, זנדאיה בתפקיד MJ, ג'ייקוב בטאלון בתפקיד נד לידס, מריסה טומיי בתפקיד דודה מיי, וטוני רבולורי בתפקיד פלאש תומפסון. הסרט יכלול גם את בנדיקט קמברבאץ' בתור דוקטור סטריינג', ג'יימי פוקס בתור אלקטרו, אלפרד מולינה בתור דוקטור תמנון, וטובי מגווייר ואנדרו גארפילד בתור פיטר פרקר/ספיידרמן משני הסרטים הקודמים.

מתי הסרט ייצא לאקרנים?

Spider-Man: No Way Home אמור לצאת לאקרנים ב-17 בדצמבר 2021. הסרט ישוחרר בבתי הקולנוע ובשירותי סטרימינג. Spider-Man: No Way Home בטוח יהיה סרט מרגש שיפגיש מספר גרסאות של ספיידרמן מיקום שונה. מעריצי הזיכיון בטוח יתרגשו לקראת הסרט ולא יכולים לחכות לראות מה יש לסרט. למידע נוסף על הסרט, אתה יכול לבקר באתר הרשמי או למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן