דף הבית » איך קוראים » מה שמו של הסרט של אדיסון ריי?

מה שמו של הסרט של אדיסון ריי?

מה שמו של הסרט של אדיסון ריי?

הקריירה הקולנועית של אדיסון ריי

אדיסון ריי הוא שחקן ידוע בתעשיית הקולנוע. הוא כיכב במספר סרטים פופולריים, והקריירה שלו צומחת בהתמדה מאז הופעת הבכורה שלו ב-2010. ריי זכה לשבחים על הופעותיו במגוון ז'אנרים, מקומדיות רומנטיות ועד מותחנים עתירי אקשן. סרטו האחרון, "שם המשחק", אמור לצאת לאקרנים ב-2021.

הקריירה המוקדמת של אדיסון ריי

תפקידו הקולנועי הראשון של ריי היה בקומדיה הרומנטית "אהבה וסמים אחרים" משנת 2010. הוא כיכב לצד אן האת'ווי וג'ייק ג'ילנהול בסרט, שזכה להצלחה קופתית. ריי המשיך לככב בכמה סרטים אחרים, כולל הרפתקת הפעולה-האקשן "הנוקמים" מ-2011 והקומדיה "רחוב ג'אמפ 21" מ-2012. הוא גם שיחק בדרמה הרומנטית "The Fault in Our Stars" ב-2013 ובדרמה הקומית "The Grand Budapest Hotel" משנת 2014.

הסרטים האחרונים של אדיסון ריי

בשנים האחרונות שיחק ריי במגוון סרטים. ב-2016 שיחק במותחן הפעולה "החשב", שזכה להצלחה מסחרית וביקורתית. הוא גם שיחק בקומדיה הרומנטית "The Big Sick" ב-2017, שהייתה שובר קופות. בשנת 2018, ריי כיכב במותחן המדע הבדיוני "Annihilation", שזכה לשבחים על ידי המבקרים. הוא גם כיכב בדרמה 2019 "אמנות המירוץ בגשם", שזכתה להצלחה מסחרית.

מה שמו של הסרט של אדיסון ריי?

הסרט האחרון של אדיסון ריי נקרא "שם המשחק". הסרט אמור לצאת לאקרנים ב-2021 וביים דיוויד פינצ'ר. הסרט הוא דרמת פשע המתרחשת בשנות ה-70 ועוקבת אחר קבוצת פושעים שמנסה לבצע שוד. ריי מככב בסרט לצד ליאונרדו דיקפריו, רוברט דה נירו ובראד פיט.

סיכום

אדיסון ריי הוא שחקן מוכשר שכיכב במגוון סרטים. סרטו האחרון, "The Name of the Game", אמור לצאת לאקרנים ב-2021 ובוים על ידי דיוויד פינצ'ר. ריי זכה לשבחים על הופעותיו במגוון ז'אנרים, מקומדיות רומנטיות ועד מותחנים עתירי אקשן. הקריירה שלו בטוח תמשיך לצמוח בשנים הקרובות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן