דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבנות של ליאור נרקיס?

איך קוראים לבנות של ליאור נרקיס?

איך קוראים לבנות של ליאור נרקיס?

איך קוראים לבנות של ליאור נרקיס?

ליאור נרקיס הוא זמר ופזמונאי ישראלי שפעיל בתעשיית המוזיקה מאז תחילת שנות ה-2000. הוא מוכר בעיקר בזכות סינגל הלהיט שלו "קול העולם כולו", שיצא ב-2006 והפך במהרה ללהיט מוביל בישראל. נרקיס הוא גם אב לשתי בנות, אבל איך קוראים להן? לבנות של נרקיס קוראים נועה ומאיה. נועה נולדה בשנת 2008 ומאיה נולדה בשנת 2011. שתי הבנות פעילות בתעשיית המוזיקה, כאשר נועה הוציאה את סינגל הבכורה שלה "קול העולם כלו" בשנת 2018. מאיה היא גם זמרת שאפתנית, והופיעה במספר הקליפים של אביה. נרקיס היה מאוד פתוח לגבי בנותיו ומעורבותן בתעשיית המוזיקה. הוא אמר שהוא גאה בהישגיהם ושהוא מקווה שהם ימשיכו להגשים את החלומות שלהם. הוא גם אמר שהוא אסיר תודה על תמיכתם של מעריציו, שתמכו מאוד בקריירות המוזיקה של בנותיו. בנותיו של נרקיס הופיעו גם בכמה מהקליפים שלו. בסרטון של "קול העולם קולו" ניתן לראות גם את נועה וגם מאיה שרות יחד עם אביהן. הן מופיעות גם בסרטון של "יש לי אהבה", שיצא ב-2020. גם בנותיו של נרקיס הופיעו בכמה מההופעות החיות שלו. הם הופיעו איתו בכמה קונצרטים, כולל פסטיבל ישראל למוזיקה בשנת 2018. הם גם הופיעו בכמה מהקליפים שלו, כולל הקליפ של "יש לי אהבה". גם בנותיו של נרקיס הופיעו בכמה מהקליפים שלו. ראיונות. בראיון ל-ynet אמר נרקיס כי הוא גאה בבנותיו וכי הוא מקווה שהן ימשיכו להגשים את חלומותיהן. הוא גם אמר שהוא אסיר תודה על תמיכתם של מעריציו, שתמכו מאוד בקריירות המוזיקה של בנותיו.

קריירת המוזיקה של נועה ומאיה

נועה ומאיה שתיהן פעילות בתעשיית המוזיקה מגיל צעיר. נועה הוציאה ב-2018 את סינגל הבכורה שלה "קול העולם כולו", שהפך במהרה ללהיט מוביל בישראל. מאז היא הוציאה עוד כמה סינגלים, ביניהם "יש לי אהבה" ו"טוב לי". מאיה היא גם זמרת שאפתנית, והופיעה בכמה מהקליפים של אביה. היא גם הופיעה בכמה מהופעותיו החיות, כולל פסטיבל ישראל למוזיקה ב-2018.

תמיכת ליאור נרקיס בבנותיו

נרקיס תמך מאוד בקריירות המוזיקה של בנותיו. הוא אמר שהוא גאה בהישגיהם ושהוא מקווה שהם ימשיכו להגשים את החלומות שלהם. הוא גם אמר שהוא אסיר תודה על תמיכתם של מעריציו, שתמכו מאוד בקריירות המוזיקה של בנותיו. נרקיס גם היה פעיל מאוד בקידום המוזיקה של בנותיו. הוא הופיע בכמה מהקליפים שלהם, וגם הופיע בכמה מהראיונות שלהם. הוא גם היה פעיל מאוד בקידום המוזיקה שלהם ברשתות החברתיות, והיה קולני מאוד בתמיכתו בקריירות המוזיקה שלהם.

דעה אישית

אני חושב שזה נהדר לראות אבא כל כך תומך בקריירות המוזיקה של בנותיו. זה מעורר השראה לראות מישהו כל כך נלהב מהחלומות של ילדיו ומוכן לעשות כל מה שצריך כדי לעזור להם להשיג את המטרות שלהם. זה גם נהדר לראות אבא כל כך מעורב במוזיקה של בנותיו, וכל כך מוכן לקדם את המוזיקה שלהן ברשתות החברתיות. זו דוגמה מצוינת לאבא שבאמת מסור לילדיו ולחלומותיהם. לסיכום, לבנות של ליאור נרקיס קוראים נועה ומאיה. שתי הבנות פעילות בתעשיית המוזיקה, כאשר נועה הוציאה את סינגל הבכורה שלה "קול העולם קולו" בשנת 2018. נרקיס תמך מאוד בקריירות המוזיקה של בנותיו, והיה מאוד פעיל בקידום המוזיקה שלהן ברשתות החברתיות. זה נהדר לראות אבא כל כך נלהב מהחלומות של ילדיו ומוכן לעשות כל מה שצריך כדי לעזור להם להשיג את מטרותיהם. בדוק קצת מהמוזיקה שלהם כאן!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן