דף הבית » איך קוראים » מה שמו של בנם של וויליאם וקייט?

מה שמו של בנם של וויליאם וקייט?

מה שמו של בנם של וויליאם וקייט?

מה שמו של בנם של וויליאם וקייט?

הנסיך וויליאם וקתרין, הדוכסית מקיימברידג' קיבלו את בנם השלישי, בנם, ב-23 באפריל 2018. הזוג המלכותי הכריז על שמו של בנם, הנסיך לואי ארתור צ'ארלס, ב-27 באפריל 2018. הנסיך לואיס נמצא במקום החמישי בתור כס המלכות הבריטי, אחרי סבו הנסיך צ'רלס, אביו הנסיך וויליאם, אחיו הגדול הנסיך ג'ורג' ואחותו הגדולה הנסיכה שרלוט. השם לואי הוא שם צרפתי, שנגזר מהשם הגרמני "הלודוויג", שפירושו "לוחם מפורסם". השם ארתור נגזר מהמילה הקלטית "ארטוס", שפירושה "דוב". שארל הוא שם צרפתי, שנגזר מהשם הגרמני "קארל", שפירושו "אדם". השם לואי שימש בעבר כמה מבני משפחת המלוכה הבריטית, כולל סבא רבא של הנסיך וויליאם, המלך ג'ורג' החמישי, וסבו של סבא רבא, מלך צרפת לואי ה-18. השם ארתור שימש בעבר כמה מבני משפחת המלוכה הבריטית, כולל סבא רבא של הנסיך וויליאם, המלך אדוארד השביעי, וסבו של סבא רבא, מלך אנגליה ארתור הראשון. השם צ'ארלס שימש בעבר כמה מבני משפחת המלוכה הבריטית, ביניהם סבו של הנסיך וויליאם הנסיך צ'ארלס, וסבו של סבא רבא שלו מלך אנגליה צ'ארלס הראשון. השם לואי הוא גם שמו האמצעי של אחיו של הנסיך וויליאם, הנסיך הארי. השם לואי הוא גם שמו האמצעי של אביו של הנסיך וויליאם, הנסיך צ'רלס. השם ארתור הוא גם שמו האמצעי של אביו של הנסיך וויליאם, הנסיך צ'ארלס. השם צ'ארלס הוא גם שמו האמצעי של אחיו של הנסיך וויליאם, הנסיך הארי. השם לואי הוא גם שמו האמצעי של סבו של הנסיך וויליאם, הנסיך פיליפ. השם ארתור הוא גם שמו האמצעי של סבו של הנסיך וויליאם, הנסיך פיליפ. השם צ'ארלס הוא גם שמו האמצעי של סבא רבא של הנסיך וויליאם, המלך ג'ורג' השישי. השם לואי הוא גם שמו האמצעי של סבא רבא של הנסיך וויליאם, המלך ג'ורג' החמישי. השם ארתור הוא גם שמו האמצעי של סבא רבא של הנסיך וויליאם, המלך אדוארד השביעי. השם צ'ארלס הוא גם שמו האמצעי של סבא רבא של הנסיך וויליאם, מלך אנגליה צ'ארלס הראשון. השם לואי הוא גם שמו האמצעי של סבא רבא של הנסיך וויליאם, מלך צרפת לואי ה-18. השם ארתור הוא גם שמו האמצעי של סבא רבא של הנסיך וויליאם, מלך אנגליה ארתור הראשון.

תולדות השמות

לשם לואיס יש היסטוריה ארוכה במשפחת המלוכה הבריטית. זה שימש לראשונה את המלך ג'ורג' החמישי, שהיה סבא רבא של הנסיך וויליאם. המלך ג'ורג' החמישי היה המלך הבריטי הראשון שהשתמש בשם לואי, ומאז הוא שימש כמה מבני משפחת המלוכה. לשם ארתור יש היסטוריה ארוכה במשפחת המלוכה הבריטית. הוא שימש לראשונה את המלך אדוארד השביעי, שהיה סבא רבא של הנסיך וויליאם. המלך אדוארד השביעי היה המלך הבריטי הראשון שהשתמש בשם ארתור, והוא שימש כמה מבני משפחת המלוכה מאז. לשם צ'ארלס יש היסטוריה ארוכה במשפחת המלוכה הבריטית. הוא שימש לראשונה את המלך צ'ארלס הראשון, שהיה סבא רבא של סבא רבא של הנסיך וויליאם. המלך צ'ארלס הראשון היה המלך הבריטי הראשון שהשתמש בשם צ'ארלס, ומאז הוא שימש כמה מבני משפחת המלוכה.

דעה אישית

אני חושב שזה נפלא שהנסיך וויליאם וקתרין, הדוכסית מקיימברידג' בחרו לכבד את אבותיהם על ידי שימוש בשמות לואיס, ארתור וצ'רלס לבנם. זוהי דרך יפה לחלוק כבוד להיסטוריה הארוכה של משפחת המלוכה הבריטית. אני גם חושב שזו דרך מצוינת לכבד את מורשת אביו של הנסיך וויליאם, הנסיך צ'ארלס, על ידי שימוש בשם האמצעי שלו עבור בנם. אני חושב שזו גם דרך מצוינת לכבד את מורשת סבו של הנסיך וויליאם, הנסיך פיליפ, על ידי שימוש בשם האמצעי שלו עבור בנם. זוהי דרך נפלאה לכבד את זכרו של הנסיך פיליפ, שנפטר באפריל 2021. בסך הכל, אני חושב שזה שם נהדר לבנם של הנסיך וויליאם וקתרין, ואני בטוח שהוא יגדל להיות צעיר נפלא. למידע נוסף על משפחת המלוכה הבריטית, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן