דף הבית » איך קוראים » מהם שמות בניה של הנסיכה דיאנה?

מהם שמות בניה של הנסיכה דיאנה?

מהם שמות בניה של הנסיכה דיאנה?

מי הם בניה של הנסיכה דיאנה?

הנסיכה דיאנה הייתה אשתו הראשונה של צ'ארלס, הנסיך מוויילס, ואם לשני בנים, הנסיך וויליאם והנסיך הארי. שני בניה הם בני משפחת המלוכה הבריטית והמשיכו לנהל חיים מוצלחים. במאמר זה נחקור את שמות בניה של הנסיכה דיאנה ואת תפקידיהם במשפחת המלוכה.

הנסיך וויליאם

הנסיך וויליאם, השם המלא וויליאם ארתור פיליפ לואיס, הוא בנם הבכור של הנסיכה דיאנה וצ'רלס, הנסיך מוויילס. הוא נולד ב-21 ביוני 1982, והוא השני בתור לכס המלכות הבריטי אחרי אביו. הוא הדוכס מקיימברידג' ונשוי לקתרין, הדוכסית מקיימברידג', איתה יש לו שלושה ילדים.

הנסיך הארי

הנסיך הארי, השם המלא הנרי צ'ארלס אלברט דייוויד, הוא בנם הצעיר של הנסיכה דיאנה וצ'ארלס, הנסיך מוויילס. הוא נולד ב-15 בספטמבר 1984, והוא השישי בתור לכס המלכות הבריטי. הוא הדוכס מסאסקס ונשוי למגהאן, הדוכסית מסאסקס, איתה יש לו ילד אחד.

מהם התפקידים של בניה של הנסיכה דיאנה?

הנסיך וויליאם והנסיך הארי לקחו על עצמם תפקידים חשובים במשפחת המלוכה הבריטית. הנסיך וויליאם הוא המלך העתידי של אנגליה וכיום הוא הדוכס מקיימברידג'. הוא גם פטרון של ארגוני צדקה וארגונים רבים, כולל חיל האוויר המלכותי ובית החולים המלכותי מרסדן. הנסיך הארי הוא הדוכס מסאסקס וכיום הוא הפטרון של כמה ארגוני צדקה וארגונים, כולל קרן Invictus Games ו-Queen's Commonwealth Trust . הוא גם המייסד של משחקי Invictus, אירוע ספורט בינלאומי לחיילים ונשים פצועים, פצועים וחולים.

סיכום

בניה של הנסיכה דיאנה, הנסיך וויליאם והנסיך הארי, המשיכו לנהל חיים מוצלחים במשפחת המלוכה הבריטית. הנסיך וויליאם הוא המלך העתידי של אנגליה והוא הדוכס מקיימברידג', בעוד שהנסיך הארי הוא הדוכס מסאסקס והוא הפטרון של כמה ארגוני צדקה וארגונים. למידע נוסף על בניה של הנסיכה דיאנה, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן