דף הבית » איך קוראים » מהם שמות בניה של הנסיכה דיאנה?

מהם שמות בניה של הנסיכה דיאנה?

מהם שמות בניה של הנסיכה דיאנה?

מבוא

הנסיכה דיאנה הייתה אחת מהחברות האהובות ביותר במשפחת המלוכה הבריטית. היא הייתה אם אהובה לשני בנים, הנסיך וויליאם והנסיך הארי. במאמר זה, נסקור את שמות שני בניה של הנסיכה דיאנה ותפקידיהם הנוכחיים במשפחת המלוכה.

הנסיך וויליאם

הנסיך וויליאם הוא בנם הבכור של הנסיכה דיאנה והנסיך צ'רלס. הוא נולד ב-21 ביוני 1982, וכרגע הוא השני בתור לכס המלכות הבריטי. שמו המלא הוא וויליאם ארתור פיליפ לואיס, והוא ידוע בתור הדוכס מקיימברידג'.

חיים מוקדמים

הנסיך וויליאם נולד בבית החולים סנט מרי בלונדון. הוא הוטבל בארמון בקינגהאם באוגוסט 1982. הוא למד בגן ילדים בבית הספר של ג'יין מינור בלונדון, ולאחר מכן למד בבית הספר Wetherby בלונדון. לאחר מכן למד בקולג' איטון, ולאחר מכן למד באוניברסיטת סנט אנדרוס בסקוטלנד.

נישואין ומשפחה

באפריל 2011, הנסיך וויליאם התחתן עם קתרין מידלטון במנזר וסטמינסטר. לזוג שלושה ילדים: הנסיך ג'ורג', הנסיכה שרלוט והנסיך לואי.

הנסיך הארי

הנסיך הארי הוא בנם הצעיר של הנסיכה דיאנה והנסיך צ'רלס. הוא נולד ב-15 בספטמבר 1984, וכרגע הוא במקום השישי בתור לכס המלכות הבריטי. שמו המלא הוא הנרי צ'ארלס אלברט דייוויד, והוא ידוע בתור הדוכס מסאסקס.

חיים מוקדמים

הנסיך הארי נולד בבית החולים סנט מרי בלונדון. הוא הוטבל בקפלת סנט ג'ורג' בווינדזור בדצמבר 1984. הוא למד בגן ילדים בבית הספר של גברת מינור בלונדון, ולאחר מכן למד בבית הספר Wetherby בלונדון. לאחר מכן למד בקולג' איטון, ולאחר מכן למד באקדמיה הצבאית המלכותית Sandhurst.

נישואין ומשפחה

במאי 2018, הנסיך הארי התחתן עם מגהן מרקל בקפלת סנט ג'ורג' בווינדזור. לזוג יש בן אחד, ארצ'י הריסון מאונטבאטן-ווינדזור.

סיכום

הנסיכה דיאנה הייתה אם אהובה לשני בנים, הנסיך וויליאם והנסיך הארי. הנסיך וויליאם הוא בנם הבכור של הנסיכה דיאנה והנסיך צ'רלס, וכרגע הוא השני בתור לכס המלכות הבריטי. שמו המלא הוא וויליאם ארתור פיליפ לואיס, והוא ידוע בתור הדוכס מקיימברידג'. הנסיך הארי הוא בנם הצעיר של הנסיכה דיאנה והנסיך צ'רלס, וכרגע הוא במקום השישי בתור לכס המלכות הבריטי. שמו המלא הוא הנרי צ'ארלס אלברט דייוויד, והוא ידוע בתור הדוכס מסאסקס. גם הנסיך וויליאם וגם הנסיך הארי נשואים ויש להם ילדים משלהם. למידע נוסף על משפחת המלוכה הבריטית, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן