דף הבית » איך קוראים » מה שמו של בנה של קייט וויליאם?

מה שמו של בנה של קייט וויליאם?

מה שמו של בנה של קייט וויליאם?

מה שמו של בנה של קייט וויליאם?

הנסיך ג'ורג' אלכסנדר לואי, הידוע גם בתור הוד מלכותו הנסיך ג'ורג' מקיימברידג', הוא בנם של הדוכס והדוכסית מקיימברידג', הנסיך וויליאם וקתרין, הדוכסית מקיימברידג'. הוא הבכור מבין שלושת ילדיהם והשלישי בתור לכס המלכות הבריטי. הנסיך ג'ורג' נולד ב-22 ביולי 2013, בבית החולים סנט מרי בלונדון. הוא הוטבל ב-23 באוקטובר 2013 בקפלה המלכותית בארמון סנט ג'יימס. שמו המלא הוא ג'ורג' אלכסנדר לואיס.

התואר המלכותי של הנסיך ג'ורג'

הנסיך ג'ורג' הוא הילד הראשון של הדוכס והדוכסית מקיימברידג', וככזה, הוא זכאי לתואר מלכותי. התואר המלא שלו הוא הוד מלכותו הנסיך ג'ורג' מקיימברידג'. התואר הנסיך מקיימברידג' נוצר בשנת 1801 על ידי המלך ג'ורג' השלישי עבור נכדו, הנסיך ג'ורג', בנו הבכור של הנסיך אדוארד, דוכס קנט וסטרטהרן. התואר ניתן לנסיך ג'ורג' כהוקרה על שירותו של אביו למדינה.

החינוך של הנסיך ג'ורג'

הנסיך ג'ורג' לומד כעת ב-Thomas's Battersea, בית ספר פרטי בלונדון. הוא צפוי לקבל חינוך מסורתי, כולל שיעורים בהיסטוריה, גיאוגרפיה, מתמטיקה ומדעים. הוא עשוי גם לקבל הדרכה באמנויות, מוזיקה וחינוך גופני.

האינטרסים של הנסיך ג'ורג'

אומרים שלנסיך ג'ורג' יש עניין רב בספורט, במיוחד בכדורגל. אומרים שהוא גם נהנה לשחק עם מכוניות צעצוע ורכבות.

העתיד של הנסיך ג'ורג'

הנסיך ג'ורג' הוא שלישי בתור לכס המלכות הבריטי, אחרי סבו, הנסיך צ'רלס, ואביו, הנסיך וויליאם. הוא צפוי להיות יום אחד למלך הממלכה המאוחדת.

סיכום

הנסיך ג'ורג' אלכסנדר לואי הוא בנם של הדוכס והדוכסית מקיימברידג', הנסיך וויליאם וקתרין, הדוכסית מקיימברידג'. הוא הבכור מבין שלושת ילדיהם והשלישי בתור לכס המלכות הבריטי. התואר המלא שלו הוא הוד מלכותו הנסיך ג'ורג' מקיימברידג'. כיום הוא לומד ב-Thomas's Battersea, בית ספר פרטי בלונדון, ונאמר שיש לו עניין רב בספורט, במיוחד בכדורגל. הנסיך ג'ורג' צפוי להפוך יום אחד למלך הממלכה המאוחדת.

דעה אישית

ככותב בלוג, אני מוצא את זה מרתק ללמוד על משפחת המלוכה והמסורות שלה. הנסיך ג'ורג' הוא ילד מיוחד, ואני בטוח שהוא יגדל להיות מנהיג גדול. מדהים לחשוב שיום אחד הוא יהיה מלך הממלכה המאוחדת. אני בטוח שהוא יגרום להוריו ולכל הארץ גאה.

סיכום

הנסיך ג'ורג' אלכסנדר לואי הוא בנם של הדוכס והדוכסית מקיימברידג', הנסיך וויליאם וקתרין, הדוכסית מקיימברידג'. הוא הבכור מבין שלושת ילדיהם והשלישי בתור לכס המלכות הבריטי. התואר המלא שלו הוא הוד מלכותו הנסיך ג'ורג' מקיימברידג' והוא לומד כעת ב-Thomas's Battersea, בית ספר פרטי בלונדון. הנסיך ג'ורג' צפוי להפוך יום אחד למלך הממלכה המאוחדת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן