דף הבית » איך קוראים » מה שמה של מלכת אנגליה?

מה שמה של מלכת אנגליה?

מה שמה של מלכת אנגליה?

מי היא מלכת אנגליה?

מלכת אנגליה היא הוד מלכותה המלכה אליזבת השנייה. היא המלך המכהן הארוך ביותר בהיסטוריה הבריטית, לאחר שעלתה על כס המלכות בשנת 1952. היא גם המלוכה השלטת הוותיקה בעולם וראש המדינה הנוכחי שכיהן הארוך ביותר.

חייה ושלטונה של המלכה אליזבת השנייה

המלכה אליזבת השנייה נולדה בלונדון ב-21 באפריל 1926. היא בתם הבכורה של המלך ג'ורג' השישי והמלכה אליזבת. היא נישאה לפיליפ, דוכס אדינבורו, בשנת 1947. יש להם ארבעה ילדים: צ'ארלס, נסיך ויילס; אן, הנסיכה רויאל; הנסיך אנדרו, דוכס יורק; והנסיך אדוארד, הרוזן מווסקס. המלכה אליזבת השנייה מחזיקה בכס המלכות כבר יותר מ-65 שנה. במהלך שלטונה, היא ראתה 12 ראשי ממשלה, פירוק האימפריה הבריטית, כניסתה של בריטניה לאיחוד האירופי והפיכת חבר העמים.

מורשתה של המלכה אליזבת השנייה

המלכה אליזבת השנייה ידועה במחויבותה לשירות הציבורי. היא ביצעה אלפי התקשרויות לאורך שלטונה, כולל ביקורי מדינה וסיורים רשמיים. היא גם שימשה כפטרונית של ארגוני צדקה וארגונים רבים, כולל הצלב האדום הבריטי וקרן יובל היהלומים של המלכה אליזבת השנייה. המלכה הייתה גם תומכת חזקה למען הסביבה. היא נטעה עצים ברבות מהמדינות שבהן ביקרה, והיא הייתה המלוכה הבריטית הראשונה שביקרה באנטארקטיקה.

המלכה אליזבת השנייה היום

המלכה אליזבת השנייה עדיין מעורבת באופן פעיל בחיים הבריטיים. היא משתתפת בקביעות בהתקשרויות ציבוריות ונוכחת קבועה באירועים מלכותיים. היא גם סוסה נלהבת וחסידה נלהבת של מרוצי סוסים.

המלכה אליזבת השנייה וחבר העמים

המלכה אליזבת השנייה היא ראש חבר העמים, התאחדות התנדבותית של 53 מדינות עצמאיות. היא הייתה חסידה חזקה של חבר העמים, ומקדמת את ערכיו של דמוקרטיה, זכויות אדם ופיתוח. היא גם הייתה תומכת קולנית של ישיבת ראשי הממשל של חבר העמים (CHOGM), שמתקיימת מדי שנתיים.

המלכה אליזבת השנייה ומשפחת המלוכה

המלכה אליזבת השנייה היא ראש משפחת המלוכה הבריטית. יש לה ארבעה ילדים ושמונה נכדים, והיא סבתא רבא לשבעה. משפחת המלוכה היא סמל בולט לחיים הבריטיים, והמלכה משתתפת באופן קבוע באירועים כדי לייצג את המשפחה.

המלכה אליזבת השנייה והמונרכיה

המלכה אליזבת השנייה היא חסידה חזקה של המלוכה הבריטית. היא הייתה תומכת קולנית בתפקידה של המלוכה בחברה המודרנית, והיא ביקשה לחדש את המוסד. היא גם שימשה תמיכה קולנית בשימור מסורות המלוכה והמורשת.

למידע נוסף על המלכה אליזבת השנייה

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן