דף הבית » איך קוראים » מה שמה של מלכת אנגליה?

מה שמה של מלכת אנגליה?

מה שמה של מלכת אנגליה?

מי היא מלכת אנגליה?

המלכה אליזבת השנייה היא המונרך הכי ארוך בתולדות בריטניה. היא שלטה מאז 1952, כשהייתה רק בת 25. היא מלכת בריטניה, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד, והיא ראש חבר העמים.

משפחתה של המלכה אליזבת השנייה

המלכה אליזבת השנייה היא בתם של המלך ג'ורג' השישי והמלכה אליזבת. יש לה ארבעה ילדים: צ'ארלס, נסיך ויילס; אן, הנסיכה רויאל; אנדרו, דוכס יורק; ואדוארד, הרוזן מווסקס. יש לה גם שמונה נכדים ושבעה נינים.

הכתרת המלכה אליזבת השנייה

המלכה אליזבת השנייה הוכתרה ב-2 ביוני 1953 במנזר וסטמינסטר. ההכתרה שודרה בטלוויזיה וברדיו, וצפו בה מיליוני אנשים ברחבי העולם. בטקס השתתפו נציגים מכל מדינות חבר העמים.

מורשת המלכה אליזבת השנייה

המלכה אליזבת השנייה היא נוכחות חזקה ויציבה בממלכה המאוחדת ובחבר העמים כבר יותר משישים שנה. היא הייתה סמל של יציבות והמשכיות, והייתה תומכת חזקה בדמוקרטיה, זכויות אדם ושלטון החוק. היא גם הייתה תומכת חזקה באמנויות, מדע וחינוך.

דעה אישית

המלכה אליזבת השנייה הייתה מנהיגה יוצאת דופן וסמל של יציבות והמשכיות עבור הממלכה המאוחדת וחבר העמים. היא הייתה תומכת חזקה בדמוקרטיה, זכויות אדם ושלטון החוק, ותומכת נלהבת באמנויות, במדע ובחינוך. היא היוותה השראה לרבים, והמורשת שלה תמשיך לחיות לדורות הבאים.

שאלות ותשובות

מהו שמה המלא של מלכת אנגליה?

שמה המלא של מלכת אנגליה הוא אליזבת אלכסנדרה מרי ווינדזור.

כמה זמן מלכה אליזבת השנייה על כס המלוכה?

המלכה אליזבת השנייה יושבת על כס המלכות מאז 1952, מה שהופך אותה למלך הכה ארוך בתולדות בריטניה.

על אילו מדינות מלכת המלכה אליזבת השנייה?

המלכה אליזבת השנייה היא מלכת בריטניה, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד, והיא ראש חבר העמים.

היכן התרחשה הכתרתה של המלכה אליזבת השנייה?

המלכה אליזבת השנייה הוכתרה ב-2 ביוני 1953 במנזר וסטמינסטר.

היכן אוכל למצוא מידע נוסף על המלכה אליזבת השנייה?

תוכל למצוא מידע נוסף על המלכה אליזבת השנייה בויקיפדיה .

סיכום

המלכה אליזבת השנייה היא המונרך הכי ארוך בתולדות בריטניה. היא שלטה מאז 1952, והיא מלכת בריטניה, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד, והיא ראש חבר העמים. היא הייתה נוכחות חזקה ויציבה בממלכה המאוחדת ובחבר העמים כבר יותר משישים שנה, והייתה תומכת חזקה בדמוקרטיה, זכויות אדם ושלטון החוק. היא גם הייתה תומכת חזקה באמנויות, מדע וחינוך. מורשתה תמשיך לחיות לדורות הבאים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן