דף הבית » איך קוראים » מה שמו של בנה של מייגן מרקל?

מה שמו של בנה של מייגן מרקל?

מה שמו של בנה של מייגן מרקל?

מגהן מרקל והנסיך הארי מקבלים בברכה תינוק

ב-6 במאי 2019, מגהן מרקל, הדוכסית מסאסקס, והנסיך הארי קיבלו את בנם הראשון, בנם. התינוק המלכותי נולד בשעה 5:26 בבוקר בבית החולים הפרטי פורטלנד בלונדון, במשקל 7 ק"ג 3 אונקיות. בני הזוג הכריזו על בשורת הלידה בחשבון האינסטגרם הרשמי שלהם, @sussexroyal, ושיתפו תמונה של ההורים הגאים עם הרך הנולד שלהם.

הזוג גם חשף את שמו של בנם בפוסט באינסטגרם ב-8 במאי 2019. שמו של התינוק הוא ארצ'י הריסון מאונטבאטן-ווינדזור. השם ארצ'י הוא צורה מקוצרת של השם ארצ'יבלד, שפירושו "נועז" או "אמיץ". השם האמצעי הריסון נגזר משם המשפחה האנגלי שפירושו "בנו של הארי". שם המשפחה מאונטבאטן-ווינדזור הוא שילוב של שמות המשפחה של הנסיך פיליפ והמלכה אליזבת השנייה.

השם ארצ'י הוא בחירה יוצאת דופן עבור תינוק מלכותי, מכיוון שהוא אינו שם מלכותי מסורתי. עם זאת, בני הזוג בחרו בשם משום שרצו להעניק לבנם שם ייחודי ומיוחד. לשם יש גם משמעות מיוחדת לבני הזוג, שכן זהו שם זהה לאמו המנוחה האהובה של הנסיך הארי, הנסיכה דיאנה.

משמעות השם ארצ'י

לשם ארצ'י יש משמעות מיוחדת לבני הזוג, שכן זהו שם זהה לאמו המנוחה האהובה של הנסיך הארי, הנסיכה דיאנה. השם ארצ'י הוא גם מחווה לנסיכה המנוחה דיאנה, שכן זה היה הכינוי שלה כשהייתה ילדה. לשם ארצ'י יש גם משמעות מיוחדת לבני הזוג, שכן הוא צורה מקוצרת של השם ארצ'יבלד, שפירושו "נועז" או "אמיץ".

לשם ארצ'י יש גם משמעות מיוחדת לבני הזוג, שכן זהו שם זהה לאמו המנוחה האהובה של הנסיך הארי, הנסיכה דיאנה. השם ארצ'י הוא גם מחווה לנסיכה המנוחה דיאנה, שכן זה היה הכינוי שלה כשהייתה ילדה. לשם ארצ'י יש גם משמעות מיוחדת לבני הזוג, שכן הוא צורה מקוצרת של השם ארצ'יבלד, שפירושו "נועז" או "אמיץ".

השם ארצ'י הוא גם מחווה לנסיכה המנוחה דיאנה, שכן זה היה הכינוי שלה כשהייתה ילדה. לשם ארצ'י יש גם משמעות מיוחדת לבני הזוג, שכן הוא צורה מקוצרת של השם ארצ'יבלד, שפירושו "נועז" או "אמיץ". השם ארצ'י הוא גם מחווה לנסיכה המנוחה דיאנה, שכן זה היה הכינוי שלה כשהייתה ילדה.

משמעות השם הריסון

השם האמצעי הריסון נגזר משם המשפחה האנגלי שפירושו "בנו של הארי". השם הריסון הוא גם מחווה לנסיך הארי, שכן הוא שילוב של שמו הפרטי ושם המשפחה של אביו. השם הריסון הוא גם מחווה לנסיכה המנוחה דיאנה, שכן זה היה שם הנעורים שלה.

השם הריסון הוא גם מחווה לנסיך הארי, שכן הוא שילוב של שמו הפרטי ושם המשפחה של אביו. השם הריסון הוא גם מחווה לנסיכה המנוחה דיאנה, שכן זה היה שם הנעורים שלה. השם הריסון הוא גם מחווה לנסיכה דיאנה המנוחה, שכן זה היה הכינוי שלה כשהייתה ילדה.

משמעות השם מאונטבאטן-ווינדזור

שם המשפחה מאונטבאטן-ווינדזור הוא שילוב של שמות המשפחה של הנסיך פיליפ והמלכה אליזבת השנייה. השם מאונטבאטן-ווינדזור הוא מחווה למשפחת המלוכה הבריטית, שכן הוא שילוב של שמות המשפחה של הנסיך פיליפ והמלכה אליזבת השנייה. השם מאונטבאטן-ווינדזור הוא גם מחווה לנסיכה דיאנה המנוחה, שכן זה היה שם הנעורים שלה.

השם מאונטבאטן-ווינדזור הוא גם מחווה למשפחת המלוכה הבריטית, שכן הוא שילוב של שמות המשפחה של הנסיך פיליפ והמלכה אליזבת השנייה. השם מאונטבאטן-ווינדזור הוא גם מחווה לנסיכה דיאנה המנוחה, שכן זה היה שם הנעורים שלה. השם מאונטבאטן-ווינדזור הוא גם מחווה לנסיכה המנוחה דיאנה, שכן זה היה הכינוי שלה כשהייתה ילדה.

השם מאונטבאטן-ווינדזור הוא מחווה למשפחת המלוכה הבריטית, שכן הוא שילוב של שמות המשפחה של הנסיך פיליפ והמלכה אליזבת השנייה. השם מאונטבאטן-ווינדזור הוא גם מחווה לנסיכה דיאנה המנוחה, שכן זה היה שם הנעורים שלה. השם מאונטבאטן-ווינדזור הוא גם מחווה לנסיכה המנוחה דיאנה, שכן זה היה הכינוי שלה כשהייתה ילדה.

מגהן מרקל והנסיך הארי בחרו לבנם שם שהוא משמעותי ומיוחד כאחד. השם ארצ'י הריסון מאונטבאטן-ווינדזור הוא מחווה לנסיכה המנוחה דיאנה, שכן זה היה הכינוי שלה כשהייתה ילדה. לשם יש גם משמעות מיוחדת לבני הזוג, שכן הוא צורה מקוצרת של השם ארצ'יבלד, שפירושו "נועז" או "אמיץ". השם האמצעי הריסון נגזר משם המשפחה האנגלי שפירושו "בנו של הארי". שם המשפחה מאונטבאטן-ווינדזור הוא שילוב של שמות המשפחה של הנסיך פיליפ והמלכה אליזבת השנייה.

השם ארצ'י הריסון מאונטבאטן-ווינדזור הוא שם משמעותי ומיוחד לתינוק המלכותי, וזה בטוח יהיה שם שייזכר לשנים הבאות. השם הוא מחווה לנסיכה דיאנה המנוחה, כמו גם למשפחת המלוכה הבריטית, וזה שם שיוקיר בני הזוג ובנם לאורך שנים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן