דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבעלה של יעל רב זוהר?

איך קוראים לבעלה של יעל רב זוהר?

איך קוראים לבעלה של יעל רב זוהר?

מי זו יעל רב זוהר?

יעל רב זוהר היא שחקנית, זמרת ודוגמנית ישראלית. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות הטלוויזיה הישראליות "השיר שלנו" ו"השיר שלנו 2". היא גם הופיעה במספר סרטים, ביניהם "הבועה" ו"החוב". היא גם זמרת מצליחה, לאחר שהוציאה כמה אלבומים וסינגלים.

רקע ונישואין

יעל רב זוהר נולדה בתל אביב, ישראל בשנת 1982. למדה משחק בסטודיו למשחק ניסן נתיב בתל אביב. בשנת 2006 נישאה לבעלה יאיר רב זוהר. יאיר הוא איש עסקים ויזם ישראלי. לזוג שני ילדים משותפים.

קריירה

יעל רב זוהר החלה את דרכה כשחקנית בשנת 2002, כשהיא הופיעה בסדרת הטלוויזיה הישראלית "השיר שלנו". היא המשיכה להופיע במספר סדרות טלוויזיה נוספות, ביניהן "השיר שלנו 2" ו"השיר שלנו 3". היא גם הופיעה במספר סרטים, ביניהם "הבועה" ו"החוב". בנוסף לקריירת המשחק שלה, יעל רב זוהר היא גם זמרת מצליחה. היא הוציאה כמה אלבומים וסינגלים, כולל "הבועה" ו"החוב".

חיים אישיים

יעל רב זוהר נשואה ליאיר רב זוהר, איש עסקים ויזם ישראלי. לזוג שני ילדים משותפים.

השוואה מהירה

שֵׁם יעל רב זוהר יאיר הרב זוהר
מִקצוֹעַ שחקנית, זמרת, דוגמנית איש עסקים, יזם
נָשׂוּי 2006 2006
יְלָדִים 2 2

דעה אישית

יעל רב זוהר היא שחקנית, זמרת ודוגמנית מוכשרת. הייתה לה קריירה מצליחה הן בטלוויזיה והן בקולנוע, והמוזיקה שלה זכתה להערכה רבה. היא גם אישה ואמא מסורה, ונישואיה ליאיר הרב זוהר היו חזקים ומתמשכים. ברור שיעל רב זוהר היא אישה רבת כישרונות, והצלחתה ראויה.

סיכום

יעל רב זוהר היא שחקנית, זמרת ודוגמנית ישראלית המוכרת בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות הטלוויזיה הישראליות "השיר שלנו" ו"השיר שלנו 2". היא נשואה ליאיר רב זוהר, איש עסקים ויזם ישראלי, ולזוג שני ילדים משותפים. ליעל רב זוהר הייתה קריירה מצליחה הן בטלוויזיה והן בקולנוע, והמוזיקה שלה זכתה להערכה רבה. היא אישה ואמא מסורה, ונישואיה ליאיר הרב זוהר היו חזקים ומתמשכים. ברור שיעל רב זוהר היא אישה רבת כישרונות, והצלחתה ראויה. למידע נוסף על יעל רב זוהר ובעלה, יאיר רב זוהר, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן