דף הבית » כמה שוקל » כמה שוקל קישואים?

כמה שוקל קישואים?

כמה שוקל קישואים?

מה זה קישואים?

קישוא הוא ירק פופולרי, המכונה גם קישואים. זהו סוג של דלעת קיץ שצבעה בדרך כלל ירוק. הוא בן למשפחת Cucurbitaceae, הכוללת דלעות, דלעת ומלפפונים. קישוא הוא ירק רב תכליתי שניתן לבשל במגוון דרכים.

נושאים קשורים:

 

כמה שוקל קישואים?

המשקל הממוצע של זוקיני הוא כ-200 גרם (7.1 אונקיות). זה שווה ערך ל-0.2 קילוגרם (0.44 פאונד). משקלו של קישוא יכול להשתנות בהתאם לגודלו, כאשר קישואים גדולים יותר שוקלים יותר מקטנים.

עובדות אחרות על קישואים

הקישוא הוא ירק דל קלוריות, עם 17 קלוריות בלבד ל-100 גרם. הוא גם מקור טוב לסיבים תזונתיים, ויטמין C, וויטמינים ומינרלים אחרים. ניתן לאכול קישואים נא או מבושל, והוא משמש לעתים קרובות בסלטים, מרקים ומוקפצים. זה גם מרכיב פופולרי במוצרי מאפה כמו לחם קישואים ומאפינס.

ערך תזונתי של קישואים

קישוא הוא ירק מזין, המספק מגוון של ויטמינים ומינרלים. זהו מקור טוב לסיבים תזונתיים, עם 2.5 גרם ל-100 גרם. זה גם מקור טוב לויטמין C, המספק 10.3 מיליגרם ל-100 גרם. קישוא הוא גם מקור טוב לויטמין A, המספק 248 יחידות בינלאומיות ל-100 גרם.

היתרונות הבריאותיים של קישואים

קישוא הוא ירק מזין שיכול לספק מגוון יתרונות בריאותיים. זהו מקור טוב לסיבים תזונתיים, שיכולים לעזור לקדם את בריאות מערכת העיכול. זה גם מקור טוב לויטמין C, שיכול לעזור לחיזוק המערכת החיסונית. בנוסף, קישואים הם מקור טוב לויטמין A, שיכול לעזור לשמור על ראייה בריאה.

מֵזִין כמות ל-100 גרם
קלוריות 17
חֶלְבּוֹן 1.2 גרם
פחמימות 3.3 גרם
סִיב 2.5 גרם
ויטמין סי 10.3 מ”ג
ויטמין 248 IU

למידע נוסף על קישואים, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן