דף הבית » כמה שוקל » כמה שוקל אבוקדו בינוני?

כמה שוקל אבוקדו בינוני?

כמה שוקל אבוקדו בינוני?

מהו אבוקדו בינוני?

אבוקדו בינוני הוא כזה שהוא בין 7 ל-9 אונקיות (198 ו-255 גרם). זה נחשב לגודל הנפוץ ביותר עבור אבוקדו, והוא משמש לעתים קרובות במתכונים. אבוקדו הוא פרי פופולרי ומשמש במגוון מאכלים, החל מסלטים ועד לגוואקמולי.

כמה שוקל אבוקדו בינוני?

אבוקדו בינוני שוקל בדרך כלל בסביבות 8 אונקיות (227 גרם). זהו המשקל הממוצע של אבוקדו בינוני, אך המשקל בפועל עשוי להשתנות מעט בהתאם לגודל ומגוון האבוקדו.

מהו הערך התזונתי של אבוקדו?

אבוקדו הוא מזון עתיר רכיבים תזונתיים, כלומר הוא עמוס בויטמינים ומינרלים חיוניים. אבוקדו בינוני מכיל כ-11 גרם סיבים תזונתיים, 10 גרם שומן חד בלתי רווי ו-2 גרם חלבון. זה גם מקור טוב לאשלגן, ויטמין C וויטמין K.

קלוריות באבוקדו בינוני

אבוקדו בינוני מכיל כ-160 קלוריות. זה מעט גבוה יותר מפירות אחרים, כמו תפוחים ותפוזים, המכילים בסביבות 80 קלוריות לכל פרי בינוני.

פחמימות באבוקדו בינוני

אבוקדו בינוני מכיל כ-10 גרם פחמימות. זה מעט גבוה יותר מפירות אחרים, כמו תפוחים ותפוזים, המכילים כ-15 גרם פחמימות לכל פרי בינוני.

שומן באבוקדו בינוני

אבוקדו בינוני מכיל כ-10 גרם שומן. זה מעט גבוה יותר מפירות אחרים, כמו תפוחים ותפוזים, המכילים בסביבות 0.5 גרם שומן לכל פרי בינוני.

טבלה: ערך תזונתי של אבוקדו בינוני

מֵזִין כמות
קלוריות 160
פחמימות 10 גרם
שמן 10 גרם
סִיב 11 גרם
חֶלְבּוֹן 2 גרם

אבוקדו הוא מזון עתיר רכיבים תזונתיים שניתן ליהנות ממנו במגוון מנות. אבוקדו בינוני שוקל בדרך כלל בסביבות 8 אונקיות (227 גרם). הוא מכיל כ-160 קלוריות, 10 גרם פחמימות, 10 גרם שומן, 11 גרם סיבים תזונתיים ו-2 גרם חלבון. למידע נוסף על אבוקדו והערך התזונתי שלהם, בדוק את הסרטון הזה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן