דף הבית » כמה שוקל » כמה שוקל ארטישוק ירושלמי?

כמה שוקל ארטישוק ירושלמי?

כמה שוקל ארטישוק ירושלמי?

מה זה ארטישוק ירושלמי?

ארטישוק ירושלמי, המכונה גם סנשוק, הוא סוג של פקעת שמקורה בצפון אמריקה. הוא בן למשפחת החמניות והוא ירק שורש פופולרי. יש לו מרקם פריך וטעם אגוזי, וניתן לאכול אותו נא או מבושל. ארטישוק ירושלמי עשיר בסיבים ומכיל ויטמינים ומינרלים כמו ברזל, אשלגן וויטמין C.

כמה שוקל ארטישוק ירושלמי?

משקלו של ארטישוק ירושלמי יכול להשתנות בהתאם לגודלו. בממוצע, ארטישוק ירושלמי שוקל בין 150 ל-200 גרם (0.33 ו-0.44 פאונד). זה שווה ערך ל-0.15 עד 0.2 קילוגרם (0.33 עד 0.44 פאונד).

מדוע חשוב לדעת את משקלו של ארטישוק ירושלמי?

הכרת משקלו של ארטישוק ירושלמי חשובה ממספר סיבות. ראשית, זה יכול לעזור לך לקבוע כמה מהירק אתה צריך לקנות או לבשל. למשל, אם אתם מבשלים לקבוצה גדולה, ייתכן שתצטרכו לקנות יותר ארטישוק ירושלמי מאשר אם אתם מבשלים לקבוצה קטנה. שנית, ידיעת משקלו של ארטישוק ירושלמי יכולה לעזור לך לקבוע את כמות הקלוריות והרכיבים התזונתיים שאתה צורך. למשל, אם אתם סופרים קלוריות, ייתכן שתצטרכו להתאים את כמות הארטישוק הירושלמי שאתם אוכלים בהתאם למשקלם.

כיצד למדוד את משקלו של ארטישוק ירושלמי

מדידת משקלו של ארטישוק ירושלמי קלה. כל מה שאתה צריך זה משקל מטבח. כל שעליך לעשות הוא להניח את הארטישוק הירושלמי על המשקל ולקרוא את המשקל. ניתן גם להשתמש בכוס מדידה למדידת משקל הארטישוק הירושלמי. מניחים את הארטישוק הירושלמי בכוס המדידה ומודדים את המשקל בגרמים או אונקיות.

ערך תזונתי של ארטישוק ירושלמי

ארטישוק ירושלמי הוא ירק מזין ובריא. הם עשירים בסיבים, ויטמינים ומינרלים. הם מכילים גם מגוון של נוגדי חמצון ופיטונוטריינטים. מנה אחת של ארטישוק ירושלמי (100 גרם) מכילה כ:

מֵזִין כמות
קלוריות 73 קק"ל
שומן טוטאלי 0.2 גרם
פחמימות 17.7 גרם
סִיב 3.2 גרם
חֶלְבּוֹן 2.5 גרם
ויטמין סי 14.2 מ"ג
אֶשׁלָגָן 420 מ"ג
בַּרזֶל 1.2 מ"ג

ארטישוק ירושלמי הוא ירק בריא ומזין. הם מקור טוב לסיבים, ויטמינים ומינרלים. ידיעת המשקל של ארטישוק ירושלמי יכולה לעזור לך לקבוע את כמות הקלוריות והרכיבים התזונתיים שאתה צורך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן