דף הבית » איפה נמצאת » איפה ממוקמת גאורגיה באירופה?

איפה ממוקמת גאורגיה באירופה?

איפה ממוקמת גאורגיה באירופה?

היכן ממוקמת גאורגיה באירופה?

גאורגיה היא מדינה באזור הקווקז

גאורגיה היא מדינה קטנה הממוקמת באזור הקווקז של אירואסיה. היא גובלת ברוסיה בצפון, בטורקיה ובארמניה בדרום, באזרבייג’ן במזרח ובים השחור במערב. גאורגיה היא רפובליקה סובייטית לשעבר וכיום היא מדינה עצמאית. הוא נחשב לחלק מאירופה ומאסיה כאחד.

נושאים קשורים:

 

גאורגיה גובלת במספר מדינות

גאורגיה גובלת במספר מדינות באזור הקווקז. מצפון היא גובלת ברוסיה; מדרום היא גובלת בטורקיה ובארמניה; ממזרח היא גובלת באזרבייג’ן; וממערב, היא גובלת בים השחור. גיאורגיה חולקת גם גבולות ימיים עם בולגריה, רומניה, אוקראינה וטורקיה.

גאורגיה היא חלק מהאיחוד האירופי

גאורגיה היא חברה באיחוד האירופי ובמועצת אירופה. היא גם חברה בארגון הסחר העולמי, הארגון לביטחון ושיתוף פעולה באירופה ובאו”ם. גאורגיה חתומה גם על האמנה האירופית לזכויות אדם.

בירת גאורגיה היא טביליסי

בירת גאורגיה היא טביליסי, עיר השוכנת על גדות נהר הקורה. טביליסי היא העיר הגדולה ביותר במדינה והיא ביתם של יותר ממיליון איש. זהו מרכז כלכלי ותרבותי מרכזי באזור הקווקז והוא ביתם של אתרים היסטוריים ואדריכליים רבים.

ג’ורג’יה היא יעד תיירותי פופולרי

גאורגיה היא יעד תיירותי פופולרי באירופה, בשל יופיה הטבעי המדהים והמורשת התרבותית העשירה. המדינה ידועה בנוף ההרים המדהים שלה, בערים התוססות שלה ובמנזרים העתיקים שלה. המבקרים בג’ורג’יה יכולים ליהנות ממגוון פעילויות, כגון סקי, טיולים רגליים, רפטינג וטעימות יין.

סיכום

גאורגיה היא מדינה קטנה הממוקמת באזור הקווקז של אירואסיה. היא גובלת במספר מדינות, ביניהן רוסיה, טורקיה, ארמניה ואזרבייג’ן. גאורגיה היא חברה באיחוד האירופי ובמועצת אירופה, ועיר הבירה שלה היא טביליסי. גאורגיה היא יעד תיירותי פופולרי בשל יופיה הטבעי המדהים והמורשת התרבותית העשירה שלה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן