דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבתה השנייה של בר רפאלי?

איך קוראים לבתה השנייה של בר רפאלי?

איך קוראים לבתה השנייה של בר רפאלי?

מי זאת בר רפאלי?

בר רפאלי היא דוגמנית, מנחת טלוויזיה, שחקנית ואשת עסקים ישראלית. היא הייתה דוגמנית השער של גיליון בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד לשנת 2009 ונבחרה במקום הראשון ברשימת ה-Hot 100 של מגזין מקסים לשנת 2012. רפאלי הופיעה בקמפיינים של מותגי אופנה ויופי כמו Escada, Piaget SA, Chanel, Desigual ו-Gap. היא גם שימשה כמנחה של אקס פקטור ישראל, וכשופטת ב-Next Top Model של ישראל.

משפחתה של בר רפאלי

רפאלי נישאה לאיש העסקים הישראלי עדי עזרא בשנת 2015. לזוג שתי בנות, ליב ילידת 2016 ואלה ילידת 2018.

איך קוראים לבתה השנייה של בר רפאלי?

לבתה השנייה של בר רפאלי קוראים אל. השם Elle הוא ממקור צרפתי ופירושו "היא". זהו שם פופולרי בארצות הברית, המדורג ב-100 השמות המובילים לבנות ב-2018.

הפופולריות של השם Elle

השם Elle גדל בהתמדה בפופולריות בארצות הברית מאז שנות ה-90. כיום זהו השם ה-39 הפופולרי ביותר עבור בנות בארצות הברית, על פי המינהל לביטוח לאומי. הוא פופולרי גם במדינות אחרות, כמו אוסטרליה, שם הוא השם ה-17 הפופולרי ביותר עבור בנות.

סלבריטאים עם השם Elle

השם Elle פופולרי גם בקרב סלבריטאים. השחקנית אל פאנינג, הזמרת אל קינג והדוגמנית אל מקפרסון כולן חולקות את השם.

סיכום

לבתה השנייה של בר רפאלי קוראים אל. השם Elle הוא ממקור צרפתי ופירושו "היא". זהו שם פופולרי בארצות הברית, המדורג בין 100 השמות המובילים לבנות בשנת 2018. הוא פופולרי גם במדינות אחרות, כמו אוסטרליה, שם הוא השם ה-17 הפופולרי ביותר עבור בנות. השם Elle פופולרי גם בקרב סלבריטאים, כמו השחקנית אל פאנינג, הזמרת אל קינג והדוגמנית אל מקפרסון. למידע נוסף על השם Elle, לחץ כאן או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן